Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 3 – Εποπτεία και βελτίωση του θεσμού του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.Σχόλιο του χρήστη Ζωγραφος Χαράλαμπος | 4 Αυγούστου 2010, 17:34
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να διατυπώσω τις απόψεις μου και την σκέψη μου σχετικά με την λειτουργία των ΚΤΕΟ . Τι να προβλέπει ο νόμος έτσι ώστε να λειτουργούμε με διαφάνεια, ανεξαρτησία και αξιοπιστία όλα τα ΚΤΕΟ, δημόσια και ιδιωτικά. Να περιφρουρήσουμε τον θεσμό “ΚΤΕΟ” και κατά προέκταση την δουλειά μας: 1.Είμαι υπέρ της διαπίστευσης όλων των ΚΤΕΟ ως φορέας Ελέγχων Τύπου Α. συμφωνά με το αντίστοιχο Τροποποιητικό Παράρτημα του Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ.ISO/IEC 17020. Γνώμη μου είναι να δοθεί ένα εξάμηνο παράταση έως ότου μηχανογραφηθεί το Υπουργείο και τα δημόσια ΚΤΕΟ όχι πέραν της 31/12/2010 που από 1/1/11 να είμαστε όλοι online συνδεδεμένοι στο ίδιο σύστημα. 2.Θα ήθελα να υπάρξει ενιαίο τιμολόγιο για όλους τους ελέγχους επιβατηγών –φορτηγών -Μότο τουλάχιστον για Δημοσιά ΚΤΕΟ. Βάση αυτού του τιμολογίου να ορίζονται οι εκπρόθεσμοι έλεγχοι αλλά και η εισφορά του 10% για τα δημόσια και ιδιωτικά ΚΤΕΟ άσχετα με το τι τιμολόγιο εφαρμόζουν και έως ότου αυτή καταργηθεί. 3.Αξιοποιώντας το Μηχανογραφικό σύστημα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων αλλά και των άλλων υπηρεσιών , σκόπιμο (μη πω αναγκαίο ) είναι να μηχανογραφηθούν όλα τα ΔΤΕ έτσι ώστε το ΚΤΕΟ που πραγματοποιεί τον έλεγχο να μπορεί να κατεβάσει το προηγούμενο ΔΤΕ και να το αναφέρει στο νέο ΔΤΕ που θα εκδώσει αλλά και ο οποιοσδήποτε Αστυνομικός έλεγχος να έχει την δυνατότητα να διασταυρώσει αν τα στοιχειά του ΔΤΕ είναι αυτά του μηχανογραφικού συστήματος. Καταλαβαίνετε από τι περιπέτειες γλυτώνουμε και πόσο αποτρεπτικό θα είναι για αυτούς που προσπαθούν να κυκλοφορήσουν πλαστά ΔΤΕ. 4.Να είμαστε συνδεμένοι online με τις ασφαλιστικές εταιρείες και να κατεβάζουμε τον αριθμό συμβολαίου και το χρονικό διάστημα που ισχύει το οποίο θα αναγράφουμε στο ΔΤΕ που θα εκδίδουμε. 5.Να μηχανογραφηθούν οι ΚΕΚ έτσι ώστε αυτόματα να φαίνεται ο αριθμός της κάθε ΚΕΚ και ο χρόνος ισχύς της που θα τυπώνεται κάθε φορά στο ΔΤΕ. Βέβαια καλό είναι να διατηρηθεί ο θεσμός της ΚΕΚ ως έχει και να μπορούν οι υπηρεσίες ελέγχου να κάνουν χωρίς επί πλέον δυσκολία την δουλεία τους. Για παράδειγμα αν σε κάποιον έλεγχο του κλιμακίου διαπιστωθεί ότι ένα όχημα εκπέμπει καυσαέρια αλλά δεν έχει ΚΕΚ (έχει μόνο ΔΤΕ) το κλιμάκιο που είναι υποχρεωμένο να καταργήσει την κεκ τι θα καταργήσει το ΔΤΕ? Γενικος Δ/ντης Ικτεο Χανιων Ζωγραφος Χαράλαμπος