Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 3 – Εποπτεία και βελτίωση του θεσμού του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.Σχόλιο του χρήστη Βουδούρης Βιργίνιος | 5 Αυγούστου 2010, 00:05
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φαίνεται παράλογο να ισχύσει η διάταξη για αποκλεισμό επέκτασης της δραστηριότητας των συν/κων ΚΤΕΟ. Από τη στιγμή που έγιναν οι συγκεκριμένες επενδύσεις υπό κοινό τότε καθεστώς ίδρυσης, δεν υπάρχει λογική στην απαγόρευση για βαρέα και Μοτο. Υπάρχουν λύσεις για να καταφέρεις να αμβλύνεις την "διαφορά επιπέδου αμεροληψίας" φορέων τύπου Α,Γ και είναι πολύ απλά μηχανισμοί ελέγχου της αγοράς. Τυχαίοι έλεγχοι, δειγματοληπτική ανασκόπηση επισκευών στα συνεργεία με ευρήματα τεχνικών ελέγχων κτλ. κάποια τέτοια προσπάθεια είχε γίνει μέσω συγκεκριμένης ΥΑ αλλά δεν εφαρμόστηκε στην πράξη.