Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 7 – Αρχική επιμόρφωση και περιοδική κατάρτιση οδηγών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτωνΣχόλιο του χρήστη Άρης Ζωγράφος | 5 Αυγούστου 2010, 11:02
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την επιμόρφωση και αρχική κατάρτιση των επαγγελματιών οδηγών,(παράγραφος 2 του άρθρου 7, πρέπει κατά τη γνώμη μου, μετά από ένα χρόνο ολοκληρωμένης λειτουργίας, να υπάρξει επανεξέταση τόσο της εκπαίδευσης όσο και της εξέτασης, μέσα από ολοκληρωμένη μελέτη των αποτελεσμάτων που θα προκύψουν. Η μέχρι τώρα εμπειρία δείχνει ότι η ύλη και η προσέγγιση της εξέτασης απέχουν πολύ από το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ίσως ένας ηλεκτρονικός κωδικός, ανά Κέντρο Εκπαίδευσης, αλλά και ανά Πιστοποιημένο Εξεταστή, θα μπορούσε να έχει πολλαπλά στοιχεία για τις εκάστοτε εκπαιδευτικές προσεγγίσεις. Υπάρχει μεγάλη δυσκολία κατά τη διδασκαλία σε ενήλικες και αφορά κυρίως την παγίωση των υπαρχόντων γνωστικών σχημάτων και την απώλεια των μηχανισμών ενσωμάτωσης νέων δεδομένων. Είναι γνωστό ότι με την πάροδο της ηλικίας επιβραδύνεται η ικανότητα αφομοίωσης νέων πληροφοριών και αναστέλλεται η προσαρμογή σε καινούρια δεδομένα. Ειδικότερα οι ενήλικες που προέρχονται από χαμηλά κοινωνικο-οικονομικά στρώματα έχουν απωλέσει το δικαίωμα στη μάθηση σε πολύ μικρή ηλικία εξαιτίας των συνθηκών εργασίας, των ελλιπών κοινωνικών δικτύων, της κυρίαρχης κουλτούρας και του ανασταλτικού οικογενειακού περιβάλλοντος. Εδώ χρειάζονται μηχανισμοί διαφορετικοί που αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν και δεν ξέρω άν ο νομοθέτης θέλει να αφήση ένα παράθυρο επανεξέτασης σε αυτό το ζήτημα.