Αρχική Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)Άρθρο 05 – Διεξαγωγή Πτήσεων ΣΜηΕΑ (UAS)Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 26 Μαΐου 2016, 01:42
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημέρα και συγχαρητήρια για την κίνηση της δημόσιας διαβούλευσης. Στο θέμα, σαν πρώην χειριστής ΣμηΕΑ για σύντομο χρονικό διάστημα και επι μακρώθεν χειριστής τ/κ ελικοπτέρου κλάσης 600, ο οποίος μπήκε στον χώρο καθαρά και μόνο για λόγους αναψυχής και αναγνωρίζοντας οτι πάρα πολύς κόσμος εισέρχεται στον κόσμο τον drones ειδικότερα τωρα που οι τιμές τους αρχίζουν να πέφτουν, θεωρώ τους περιορισμούς στην διεξαγωγή πτήσεων υπερβολικούς. Πρέπει να καταλάβετε οτι τα drones εχουν αρχίσει να αποκτούν κοινό λόγω της ικανότητας τους να βιντεοσκοπούν. Οι κανόνες ώς έχουν καθιστούν άχρηστο, λοιπόν, τον κύριο λόγο για τον οποίο υπάρχει ενα drone. Ναί στην εκπαίδευση των πιλότων, ναι στην νηολόγηση των drones (ισως να δράσει και σαν επιπρόσθετη ασφάλεια σε περίπτωση απώλειας-ευρεσης), ναι στην τυπική ασφάλιση για αστικές βλάβες κατα προσώπων ή περιουσιών εναντι συμβολικού ποσού σε εταιρείες ιδιωτικής ασφάλισης με παρόμοιο τρόπο ασφαλισης με τα δίκυκλα πχ, αλλα ΟΧΙ στον τοσο αυστηρο περιορισμό πτήσης. Τουλάχιστον οχι στα μοντέλα που υπάγονται σε μαζική παραγωγή ιδιωτικής χρήσης (λογω μικρής μάζας). Ισως να υπάρχει λόγος αυστηρού περιορισμού στα μεγαλύτερα - οικονομικης εκμετάλλευσης drones, αλλα σε καμια περίπτωση στα drones που προορίζονται για "χομπιστικη" χρήση. Ευχαριστώ!