• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΤΙΚΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ' | 5 Αυγούστου 2010, 20:22

    Η πτήση ενος αεροσκάφους αρχίζει και τελειώνει σε ενα αεροδρόμιο. Η πιο σημαντική φάση μιας πτήσης είναι κατά τεκμήριο η απογείωση και η προσγείωση Ο πύργος ελέγχου λοιπόν διαχειρίζεται μια πτήση στα πιο σημαντικά κομμάτια της. Αυτονόητο είναι πως οι ελεγκτές εναερίας κυκλοφορίας που απαρτίζουν το προσωπικό του Πύργου Ελέγχου ενός πολυσύχναστου αεροδρομίου όπως του Αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος πρέπει αν μη τι άλλο να είναι 1 Καλά εκπαιδευμένοι, με διαρκείς επανεκπαιδεύσεις (Refresh courses) και πρακτική εκπαίδευση σε simulator (εξομοιωτη Πυργου Ελεγχου) 2 Ο Πύργος Ελέγχου να είναι άρτια στελεχωμένος ώστε να διασφαλίζεται επαρκώς η ασφάλεια των πτήσεων 3 Nα υπάρχει μια εποικοδομητική κι ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ συνεργασία διοικητική κι επιχειρησιακή με τους ελεγκτές εναερίας κυκλοφορίας των άλλων τμημάτων Προσυπογράφοντας τις απόψεις που ήδη έχουν γραφεί από τους άλλους συναδέλφους, πιστεύω πως ΚΑΜΜΙΑ απο τις 3 ανωτέρω προϋποθέσεις δεν πληρούνται σήμερα. Η δημιουργία Διεύθυνσης Πύργου Ελέγχου ΔΑΑ που προτείνει ο συνάδελφος Ν. Παπαδόπουλος θα μπορούσε ν αποτελέσει την απαρχή μιας γενικότερης προσπάθειας προς την κατεύθυνση της επίλυσης των ανωτέρω προβλημάτων που χρονίως "ταλανίζουν" τον Πύργο Ελέγχου του ΔΑΑ Ελ. Βενιζελος Ακόμη περισσότερο θέλω να πιστεύω πως τα εδώ τεκμηριωμένα σχόλια των συναδέλφων του Πύργου Ελέγχου ΔΑΑ θα τύχουν προσοχής και κατανόησης απο τους ιθύνοντες ώστε να συμβάλλουν σε μια γόνιμη προσπάθεια αναβαθμισης κι εκσυγχρονισμού της ΥΠΑ κι οχι στην συνέχιση μιας στείρας παγιωμένης και ατομοκεντρικα συμφεροντολογικής δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας τ αποτελέσματα της οποίας ολοι κάποια στιγμή βιώσαμε και βιώνουμε Με τιμή, Λεωνίδας Πατίκης Ελεγκτής Πύργου Ελέγχου Αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος ΠΕ2, Β βαθμός, ΚΑΑ/ΕΚ/Γ