Αρχική Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)Άρθρο 18 – Διαδικασία Αδειοδότησης Χειριστών ΣμηΕΑΣχόλιο του χρήστη Απόστολος Δουκέλλης | 5 Ιουνίου 2016, 21:52
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά σε grandfather rules οι οποίοι προβλέπονται από την EASA με σκοπό αναγνώριση πραγματικοτήτων προς επίλυση σωρείας σχετικών ζητημάτων, με αποφυγή αναίτιας γραφειοκρατίας και οικονομικού κόστους. Π.χ. στο NPA 2008-20 αναφέρεται ότι “Grandfather rules have been developed for existing tests crews and training schools. The purpose of the grandfather rule for crews is to allow them to continue their present scope of activities, unless they intend to change that scope. Επίσης σχετικές ενδεικτικές αναφορές στα EASA New Regulation on Air Operations, παρ 2.2, EASA Opinion 01/2015, κλπ). Ειδικά για την αρχή, απαιτείται η εισαγωγή σχετικής πρόβλεψης για απονομή πτυχίων σε όσους αποδεδειγμένα κατέχουν και εξασκούν τις σχετικές δεξιότητες με grandfather rule. Πρόταση: «Πιστοποιημένες δεξιότητες ή και εμπειρία εκπαίδευσης, χρήσης και συντήρησης από άλλο κρατικό Φορέα ή Regulatory Authority or Qualified Entity (QE) αναγνωρίζονται αυτόματα και καταχωρούνται στην σχετική άδεια”.