Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 4 – Διάρθρωση Διεύθυνσης Διαχείρισης Φορέα Παροχής Υπηρεσιών Εναέριας ΚυκλοφορίαςΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Υ.Π.Α. | 6 Αυγούστου 2010, 12:01
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύλλογος Πτυχιούχων Οικονομικών Υπαλλήλων Υ.Π.Α. Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 6950714232, 210 8984133 (Χ. Χορταριά), 210 9972154 (Α. Τζώρτζη) Α) Το Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού δεν έχει λόγο ύπαρξης αφού προβλέπεται Τμήμα Προσωπικού στην Δ/νση Διαχείρισης και Ανάπτυξης της Αεροναυτιλίας, που μπορεί να κάνει όλα αυτά που περιγράφονται. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η διαχείριση και συντήρηση υλικών της μονάδας και η μέριμνα συντήρησης και καθαριότητας είναι άσχετα με τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και δεν έχουν θέση σε τέτοιο τμήμα. Θα πρέπει να συμπεριληφθούν, και να γίνονται συγκεντρωτικά, από το τμήμα Διαχείρισης Υλικού και Χρηματικού της Δ/νσης Διαχείρισης και Ανάπτυξης της Αεροναυτιλίας για να υπάρχει κεντρική παρακολούθηση και συνεργασία με τις καθ΄ ύλη αρμόδιες διευθύνσεις της ΥΠΑ. ΣΤ) Το τμήμα αυτό δεν μπορεί να είναι αρμόδιο για την εισήγηση καθορισμού τελών κυκλοφορίας. Όπως προκύπτει από το παρόν νομοσχέδιο αρμόδιο για τη συλλογή στοιχείων, την επεξεργασία τους και την εισήγηση είναι το Τμήμα Παρακολούθησης Επιδόσεων του Φορέα και Καθορισμού Τελών της Δ/νσης Διαχείρισης και Ανάπτυξης της Αεροναυτιλίας. Επίσης, η συμμετοχή στην Enlarged Committee θα πρέπει να γίνεται από το Τμήμα Παρακολούθησης Επιδόσεων του Φορέα και Καθορισμού Τελών της Δ/νσης Διαχείρισης και Ανάπτυξης της Αεροναυτιλίας.