Αρχική Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)Άρθρο 05 – Διεξαγωγή Πτήσεων ΣΜηΕΑ (UAS)Σχόλιο του χρήστη Π.Τ. | 8 Ιουνίου 2016, 10:33
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν υπάρχει πουθενά καμμία ειδική πρόβλεψη για χώρους ελικοδρομίων. Πιο συγκεκριμένα, τα αναγνωρισμένα ελικοδρόμια στην Ελλάδα δεν έχουν ATZ, άρα δεν εμπίπτουν στην πρόβλεψη για τα αεροδρόμια, υπάρχουν όμως δημοσιευμένα ίχνη προσγείωσης απογείωσης σε αυτά. Παρότι το καθεστώς χρήσης των ελικοδρομίων δεν είναι ξεκάθαρο και βρίσκει τους χρήστες κάπου ανάμεσα στις τοπικές δημοτικές αρχές και στην ΥΠΑ, καλό θα ήταν να μην προσθέσουμε και ένα ακόμη θέμα, μιας και κάθε χώρος ελικοδρομίου θα μπορούσε δυνητικά να χρησιμεύσει ως άριστο πεδίο χρήσης για quadcopters, helicopters και κάθε άλλο UAV, θέτοντας σοβαρό ζήτημα ασφαλείας πτήσεων μιας και δεν υπάρχει σε αυτούς τους χώρους ούτε ΕΕΚ αλλά και στην πλειοψηφία, κανενός είδους επίγεια υποστήριξη. Μπορεί να αναφέρεται απαγόρευση σε εναέριο χώρο που εκτελούνται πτήσεις αλλά θεωρώ επιβεβλημένο να προβλεφθεί ρητά μια ζώνη ασφαλείας σε μια λογική περίμετρο γύρω απο κάθε ελικοδρόμιο.