Αρχική Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειώνΆρθρο 01 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Αθανασόπουλος | 6 Αυγούστου 2016, 14:03
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μου φαίνεται πολλή γραφειοκρατία και πολλοί περιορισμοί για μια χώρα που έχει τόσο πολλή θάλασσα. Έπρεπε να έχουμε υδροπλάνα εδώ και καιρό, όπως έχουμε ταχύπλοα, φέρρυ μποτ, ιπτάμενα δελφίνια, και Jet Ski. Ποιά η διαφορά; Στη χώρα μας πετσοκόβονται άνθρωποι κάθε χρόνο από ταχύπλοα. Ποιός ελέγχει τη λειτουργία τους; Ποιός τους κόβει πρόστιμα όταν κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς δίπλα σε λουόμενους; Τα υδροπλάνα είναι μάλλον πιο ασφαλή, γιατί α) Έχουν πιλότο με άδεια και εκτεταμένη εκπαίδευση (αντίθετα με χειριστές Jet Ski που μπορεί να έχουν εκπαίδευση 5 λεπτών). β) Στην προσθαλάσσωση έχουν καλή ορατότητα από ψηλά και μπορούν να επιλέξουν που θα προσθαλασσωθούν για να αποφύγουν τυχόν εμπόδια. γ) κάνουν ελιγμούς στη θάλασσα μόνο για λίγα λεπτά σε κάθε πτήση (και μόνο δευτερόλεπτα με μεγάλη ταχύτητα).