Αρχική Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειώνΆρθρο 04 – Γενικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Αθανάσιος Ζερμπίνης | 8 Αυγούστου 2016, 14:28
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι περιορισμοί που θέτει η παράγραφος 2 δυσχεραίνουν παρά διευκρινίζουν. Συνοπτικά : περίπτωση (α)και (β) , εφόσον ο Φορέας Διαχείρισης επιθυμεί και την λειτουργία Υδατοδρομίου , θα πρέπει να γνωμοδοτεί η αντίστοιχη Λιμενική Υπηρεσία περί τούτου , γνωμοδότηση η οποία ουτως ή άλλως προβλέπεται περίπτωση (γ) το ΥΠΕΘΑ γνωμοδοτεί και είναι πλεονασμός ο περιορισμός περίπτ.(δ) "που βρίσκεται πλησίον λουτρικών εγκαταστάσεων" , η διατύπωση είναι ασαφής καθώς το πλησίον μπορεί να είναι 50μ αλλά και 500μ. Στην τελευταία περίπτωση (των 500μ) θα αποκλειστούν πάρα πολλά ιδανικά σημεία κατασκευής Υδατοδρομίων. περιπτ.(ε) Το σύνηθες ύψος κύματος , ιδιαίτερα στα νησιά του Αιγαίου , μπορεί να είναι άνω των 2μ , αφού για τον καθορισμό του "σύνηθες" λαμβάνονται στοιχεία 12μήνου. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να επιχειρούν Υδροπλάνα καθώς σε μήνες αιχμής το "σύνηθες" ύψος κύματος μπορεί να είναι εντός των επιχειρησιακών ορίων. Οι περιορισμοί που θέτονται -ιδίως στις περιπτ.(δ) & (ε) - θα μειώσουν δραματικά την εξεύρεση ιδανικών σημείων δημιουργίας Υδατοδομίου, κυρίως σε νησιά , στην επιλογή του οποίου -σημείου- λαμβάνονται ούτως ή άλλως υπόψιν τα ανωτέρω στοιχεία.