Αρχική Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειώνΆρθρο 27 – Υδάτινα πεδίαΣχόλιο του χρήστη Κυριάκος | 26 Αυγούστου 2016, 10:41
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο περιορισμός της παραγρ 1.γ ότι η το αεροσκάφος δεν θα προέρχεται από άλλο υδάτινο πεδίο παρά μόνο από αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο ή αεροδρόμιο δεν προσφέρει τίποτα ως εκ τούτου να απαλειφθεί. Επισημαίνεται ότι σε μια νησιωτική χώρα όπως η Ελλάδα όπου τα υδάτινα σημεία προσγείωσης μπορεί να είναι άπειρα, ένας τέτοιος περιορισμός θα δημιουργήσει σημαντικά εμπόδια χωρίς να λύνει προβλήματα. Ιδιαίτερα για τις private πτήσεις είναι περιτός. Όσον αφορά την παράγραφο 1.θ αυτή αφορά καθαρά commercial πτήσεις και δημιουργεί προβλήματα στις private. Συγκεκριμένα αναφέρεται η υποχρεωτική ύπαρξη υποδομής για επιβίβαση-αποβίβαση.Εισήγηση για απαλοιφή του περιορισμού για private πτήσεις στις οποίες θα υφίστανται αποκλειστικά και μόνο τα διαλαμβανόμενα στον Δ.Κ.Α.Σ. όσον αφορά την κίνηση σε υδάτινα πεδία. Σημειώνεται ότι ένα διθέσιο υδροπλάνο είναι μικρότερο σε μέγεθος από την πλειοψηφία των πλωτων σκαφών που κινούνται στις ελληνικές θάλασσες. Συνεπώς η αποβίβαση δύναται να γίνει εκτός κατάλληλης υποδομής με ρίψη άγγυρας όπως και τα πλωτά σκάφη.