Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 18 – Διάρθρωση Διεύθυνσης Διαχείρισης και Ανάπτυξης της ΑεροναυτιλίαςΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Υ.Π.Α. | 6 Αυγούστου 2010, 13:46
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύλλογος Πτυχιούχων Οικονομικών Υπαλλήλων Υ.Π.Α. Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 6950714232, 210 8984133 (Χ. Χορταριά), 210 9972154 (Α. Τζώρτζη) Α) Μετονομασία του τμήματος σε Τμήμα Παρακολούθησης Στόχων και Καθορισμού τελών. · Συλλογή στοιχείων, καθορισμός και εισήγηση επί των τελών αεροναυτιλίας στην αρμόδια καθ΄ ύλη Δ/νση Οικονομικού & Εφοδιασμού. · Συλλογή στοιχείων για την κοστολόγηση υπηρεσιών αεροναυτιλίας. · Η παρακολούθηση της χρηματικής κατάστασης του Παρόχου δεν έχει λόγο ύπαρξης. Ο Πάροχος δεν διαθέτει δικό του ταμείο. · Η κοστολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης πρέπει να φύγει, δεν έχει λόγο ύπαρξης σαν αντικείμενο. · Συλλογή και παροχή στοιχείων για τον προϋπολογισμό του Παρόχου και αποστολή στην καθ΄ ύλη αρμόδια Δ/νση Οικονομικού & Εφοδιασμού. · Παρακολούθηση των στόχων δράσης σύμφωνα με τον προϋπολογισμό και συνεργασία με την καθ΄ ύλη αρμόδια Δ/νση Οικονομικού & Εφοδιασμού. · Συλλογή όλων των απαιτήσεων του Παρόχου για προμήθειες και υπηρεσίες, εισήγηση και αποστολή στην αρμόδια Διεύθυνση για ένταξη στο Ενιαίο Πρόγραμμα Προμηθειών. Η συλλογή όλων των απαιτήσεων σε προμήθειες του Παρόχου θα πρέπει να γίνεται ενιαία και να διαβιβάζονται στη Δ/νση Οικονομικού & Εφοδιασμού ( Δ11) που είναι η καθ΄ ύλη αρμόδια. Έτσι θα διατηρείται ο έλεγχος και θα αποφεύγεται η σπατάλη χρόνου και χρήματος. · Συμμετοχή σε διεθνείς οργανισμούς για θέματα της αρμοδιότητάς του (π.χ enlarged committee). · Η Παρακολούθηση των Επιδόσεων του Φορέα δεν μπορεί να γίνει από το συγκεκριμένο τμήμα. Β)Στο εν λόγω τμήμα θα πρέπει να απασχολούνται και υπάλληλοι κλάδων ΠΕ5 και ΤΕ7 καθώς το business plan και το LCIP έχουν κομμάτια καθαρά οικονομικά. Στο τμήμα αυτό θα πρέπει να προστεθεί και το BLUE MED, το οποίο δεν αναφέρεται πουθενά, που και αυτό έχει κομμάτια καθαρά οικονομικά. Δ) Το τμήμα αυτό θα πρέπει να είναι υπεύθυνο για τις εκπαιδεύσεις όλης της Γενικής Διεύθυνσης Παρόχου Αεροναυτιλίας και να μην υπάρχουν τμήματα αντίστοιχα σε κάθε διεύθυνση. Επίσης θα πρέπει να γίνει αναφορά και για την εκπαίδευση των κλάδων που ασχολούνται με τα οικονομικά θέματα καθώς και η διασύνδεση του τμήματος αυτού με τις Δ/νεις Διοικητικού (Δ9) και Εκπαίδευσης (Δ14). Ε)Αφού προβλέπεται τμήμα για τη Διαχείριση Ασφάλειας, Ποιότητας και Προστασίας δεν έχουν λόγο ύπαρξης τα ξεχωριστά τμήματα με το ίδιο ακριβώς αντικείμενο που αναφέρονται σε κάθε άλλη διεύθυνση του παρόχου. Ζ) Οι περιγραφές που γίνονται στα επί μέρους τμήματα ανθρώπινου δυναμικού θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο τμήμα αυτό. Η κατάσταση μεταβολών των υπαλλήλων θα εξακολουθεί να γίνεται συγκεντρωτικά από την Διεύθυνση Διοικητικού (Δ9), όπου συνδέεται άρρητα και με την μισθοδοσία.