Αρχική Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειώνΆρθρο 16 – Υποχρεώσεις φορέα λειτουργίας υδατοδρομίουΣχόλιο του χρήστη ΣΟΥΡΒΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Sales Expert | 9 Σεπτεμβρίου 2016, 10:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 16 –Παράγραφος ιβ - Υποπαράγραφος στστ) Προτείνεται το ελάχιστο μήκος του σκάφους υπηρεσίας να είναι πέντε(5) μέτρα αντί των έξι(6)μέτρων. Ο βασικός λόγος αυτής της πρότασης αφορά τη δυσκολία εξασφάλισης μισθωμένου σκάφους έξι μέτρων, σε ένα μικρό νησί όπου θα αδειοδοτηθεί υδατοδρόμιο, καθώς στα μικρά νησιά πολύ σπάνια υπάρχουν τέτοιων διαστάσεων ταχύπλοα σκάφη διαθέσιμα για μίσθωση. Σημειωτέον ότι ο Νόμος επιτρέπει στον αιτούντα άδεια Υδατοδρόμιου να διαθέτει πλωτό σκάφος είτε ιδιόκτητο είτε μισθωμένο. Κατά συνέπεια θα είναι πολύ πιο εύκολο στον ιδιοκτήτη Υδατοδρομίου (π.χ Λιμενικό Ταμείο) να υπογράψει σύμβαση μίσθωσης με ένα ντόπιο κάτοικο μικρού νησιού που είναι ιδιοκτήτης πεντάμετρου πλωτού σκάφους. Σε διαφορετική περίπτωση το Λιμενικό Ταμείο, για να αποκτήσει την Άδεια του υδατοδρομίου, θα πρέπει να επιβαρυνθεί σημαντικά για την αγορά ενός σκάφους μήκους έξι μέτρων. Η επιβάρυνση γίνεται πολύ μεγαλύτερη στις περιπτώσεις Περιφερειών όπως π.χ η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου που έχει αναλάβει τη σημαντικότατη πρωτοβουλία δημιουργίας 25 Υδατοδρομίων και θα πρέπει να επιβαρυνθεί με ένα κονδύλι 30.000 ανά σκάφος x 25 = 750.000 ευρώ. Καθώς και η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων που ανέλαβε την δημιουργία τεσσάρων υδατοδρομίων (4x30.000 =120.000 ευρώ).