Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 23 – Αξιοποίηση και ανάπτυξη κρατικών αεροδρομίωνΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Υ.Π.Α. | 6 Αυγούστου 2010, 13:58
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύλλογος Πτυχιούχων Οικονομικών Υπαλλήλων Υ.Π.Α. Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 6950714232, 210 8984133 (Χ. Χορταριά), 210 9972154 (Α. Τζώρτζη) 1) · Ενώ η αιτιολογική έκθεση αναφέρει ότι προβλέπεται η δυνατότητα ίδρυσης ανωνύμων εταιρειών, εδώ φαίνεται ότι βρισκόμαστε προ τετελεσμένου, δηλ. θα ιδρυθούν ούτως ή άλλως ανώνυμες εταιρείες του Δημοσίου. · Καταρχήν διαφωνούμε με την ιδέα των ανωνύμων εταιρειών και οποιασδήποτε παραχώρησης σε ιδιώτες καθώς η ανάπτυξη των περιφερειακών Αερολιμένων γίνεται και μπορεί να εξακολουθήσει να γίνεται άνετα από την Υ.Π.Α., κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα από τα έσοδα που έχει. · Σε κάθε περίπτωση πάντως, θα πρέπει οπωσδήποτε να προβλεφθεί ο ρόλος των υπαλλήλων που ήδη παρέχουν το έργο της διαχείρισης χρηματικού και υλικού, διαχείρισης δηλαδή χρημάτων και περιουσίας του Δημοσίου. · Εκτός δηλαδή από τον αερολιμενικό έλεγχο θα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε πρόβλεψη στο σχέδιο νόμου και για τους άλλους υπαλλήλους κλάδων ΠΕ5 και ΤΕ7 οι οποίοι ήδη είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση χρηματικού και υλικού και προσφέρουν υπηρεσίες για την Αεροναυτιλία και οποιαδήποτε άλλη οικονομική δραστηριότητα στους Αερολιμένες, καθώς και για την είσπραξη του Τ.Ε.Ε.Α., που αποτελεί ανταποδοτικό τέλος και έσοδο του κράτους για την ανάπτυξη των Αεροδρομίων, και δεν μπορούν να παραχωρηθούν σε ιδιώτη. · Θα πρέπει να προβλεφθεί η διαχείριση αυτού του προσωπικού της Υ.Π.Α. που θα παραμείνει όποια μορφή και αν αυτή λάβει. · Ο ρόλος και η εποπτεία της Υ.Π.Α. σε σχέση με την εταιρεία θα πρέπει να περιγραφεί ρητά στο παρόν νομοσχέδιο. · Ο εξοπλισμός αεροναυτιλίας και οι υποχρεώσεις της Υ.Π.Α. ως προς την Αεροναυτιλία καθορίζονται από την Γενική Διεύθυνση Παροχής Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας και όχι από την εταιρεία. · Διαφαίνεται από τα ανωτέρω ότι δεν μπορεί να υπάρχει πλεονάζον προσωπικό οποιαδήποτε νομική μορφή και αν έχουν οι Αερολιμένες καθώς η Υ.Π.Α., ως κρατική οντότητα, δεν θα εξαφανιστεί από τα περιφερειακά Αεροδρόμια αλλά θα έχει, και πρέπει να έχει, ενεργό ρόλο στα κομμάτια που την αφορούν σε κάθε περίπτωση.