Αρχική Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειώνΆρθρο 01 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων Λιμένος Πατρών | 9 Σεπτεμβρίου 2016, 12:31
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων του Λιμένος Πατρών, με αίσθημα ευθύνης έναντι του επαγγέλματος μας και του υψηλού, θεσμικού, κοινωνικού μας ρόλου, καταθέτουμε προς την υπηρεσία σας τις προτάσεις μας για το σχέδιο νόμου σχετικά με την «Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών». Υπό το πρίσμα αυτό, σας προτείνουμε τα ακόλουθα: • Δεν πρέπει να υπάρχει ταύτιση των ακτοπλοϊκών γραμμών και των υδατοδιαδρόμων. • Για τις αφίξεις-αναχωρήσεις των υδροπλάνων θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ή έστω να κατασκευαστούν, θέσεις οι οποίες δεν θα επηρεάζουν ή δεν θα ταυτίζονται με τις ήδη υπάρχουσες για τα πλοία. Έτσι δεν θα μειώνονται οι δυνατότητες προσεγγίσεων των πλοίων στα λιμάνια λόγω των υδροπλάνων. Η ίδρυση των υδατοδρομίων στα νησιά θα λειτουργήσει ευεργετικά σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές προδιαγραφές των εγκαταστάσεων για την εξυπηρέτηση των επιβατων. Παράλληλα, δημιουργεί μια σημαντική αναπτυξιακή προοπτική, αφού ενισχύεται ο τομέας του τουρισμού που αποτελεί βασικό πυλώνα για τα νησιά, ενώ δημιουργείται ένα πεδίο επένδυσης. Πραγματικά είναι ένα ολοκληρωμένο το νομοσχέδιο αφού καλύπτει ακόμα και τον απαιτούμενο χώρο ανά επιβάτη την ώρα της αναμονής, παρόλα αυτά δεν θα πρέπει να λειτουργήσει εις βάρος των επιβατών που επιλέγουν την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία ως μέσω μεταφοράς. Ιδιαίτερα για την Πάτρα: • Στο παρελθόν έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο πολλών ανεπιτυχών προσπαθειών προσθαλάσσωσης υδροπλάνων, με αποτέλεσμα την σημαντική καθυστέρηση πρόσδεσης πλοίων λόγω της κοινής χρήσης των θέσεων. • Υπάρχει πρόβλεψη για την κατασκευή προβλήτας για τα υδροπλάνα στην θέση Νο 11, γεγονός που μας βρίσκει αντίθετους καθώς η συγκεκριμένη θέση λόγω μήκους και βυθίσματος εξυπηρετεί φορτηγά πλοία μεγάλου μεγέθους, επιβατηγά πλοία όταν διανυκτερεύουν ή όταν δεν υπάρχει θέση στο νότιο λιμάνι ή στις περιπτώσεις απεργιών, πολεμικά πλοία και άλλες έκτακτες ανάγκες. • Ήδη στο νότιο λιμάνι της Πάτρας υπάρχουν εξαιρετικές, σύγχρονες και πολλές κτιριακές εγκαταστάσεις που λειτουργούν ήδη για τα πλοία του εξωτερικού και επομένως οι νέες εγκαταστάσεις για τα υδατοδρόμια στο βόρειο λιμάνι θα είναι ένα πρόκριμα για την δημιουργία ανάλογων χώρων και για την ακτοπλοΐα της γραμμής που λειτουργεί για τα νησιά του Ιονίου.