Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 23 – Αξιοποίηση και ανάπτυξη κρατικών αεροδρομίωνΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ | 6 Αυγούστου 2010, 20:46
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 9,παράγραφος ζ. Ο υπάρχων Πάροχος στα Ελληνικά Αεροδρόμια διαθέτει τεχνικές υπηρεσίες, με τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικών και τις επιμέρους τεχνικές βαθμίδες του, ακόμη και στα περιφερειακά Αεροδρόμια, με μοναδική πανελλαδικά εμπειρία και τεχνογνωσία η οποία μπορεί να παρασχεθεί και στον καινούργιο Φορέα Αεροδρομίων. ΠΡΟΤΑΣΗ: 1. Να παραμείνει η υπάρχουσα δομή των τεχνικών υπηρεσιών, κεντρικά και περιφερειακά, για τα εν λόγω Ειδικά Ηλεκτρονικά Μέσα, με αρμοδιότητες προσαρμοσμένες στις συνεχώς εξελισσόμενες τεχνολογικά απαιτήσεις, οι οποίες και να συμπεριλυφθούν στην εν λόγω παράγραφο καθώς και στις επιμέρους αντίστοιχες υπηρεσιακές βαθίδες, τις οποίες προβλέπει (και όπου ενδεχομένως δεν προβλέπει) το διαβουλευόμενο Ν/Σ. 2. Να παραλειφθεί η υπάρχουσα παράγραφος και να αντικατασταθεί με την εξής διατύπωση: # Το Τμήμα μπορεί στα πλαίσια τεχνικοοικονομικών συμφωνιών του Φορέα Παροχής Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας και για την αντιμετώπιση προσωρινών ελλείψεων σε τεχνικό προσωπικό, να εισηγείται την ανάθεση , και μόνο της τεχνικής Υποστήριξης, σε άλλες υπηρεσίες, και εκτώς ΥΠΑ, για ορισμένο χρονικό διάστημα και για συγκεκριμένες κατηγορίες Ειδικών Μέσων, προδιαγράφοντας και πιστοποιώντας τον ανάδοχο Φορέα Τεχνικής Υποστήριξης. # 3. Να συμπεριληφθεί άρθρο ή παράγραφος σε άρθρο, με το οποίο θα καθορίζεται το είδος του έργου το οποίο θα παρέχεται από τις τεχνικές υπηρεσίες του Φορέα Αεροναυτιλίας στα εν λόγω Ηλεκτρονικά Συστήματα. Η μορφή αυτή μπορεί να είναι: # Ανταποδοτική παροχή έργου τεχνικής υποστήριξης των Ειδικών Ηλεκτρονικών Μέσων των Αεροδρομίων.# ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: 1. Η λύση αυτή δεν επιφέρει καμία δαπάνη για το Δημόσιο. 2. Εξοικονομούνται ποσά τα οποία θα διατίθεντο για νέες προσλήψεις. 3. Απαλλάσσει το Υπουργείο απο τη διαδικασία των μετατάξεων του άρθρου 23, παρ. 5. 4. Είναι λύση άμεσα αποδοτική γιατί εκμεταλλεύεται την μοναδική τεχνογνωσία και εμπειρία των υπηρετούντων τεχνικών. 5. Αποκτά έναν σύμβουλο ο οποίος με την τεχνογνωσία του προδιαγράφει, μελετά, πιστοποιεί και ελέγχει τις υπάρχουσες ανάγκες σε εξοπλισμό αλλά και γνωμοδοτεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του εκτώς Δημοσίου παρόχου έργου τεχνικής υποστήριξης των εν λόγω μέσων. 6. Καθιερώνεται νέος τρόπος λειτουργίας για το Δημόσιο εισάγοντας ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια λειτουργίας των υπηρεσιών του. 7. Αποκομίζει έσοδα στην περίπτωση που ο Φορέας των Αεροδρομίων είναι Ιδιώτης. 8. Μπορεί η τεχνογνωσία αυτή να αποβεί πολλαπλώς οικονομικά ανταποδοτική στην περίπτωση που γίνει χρήση σε παρόμοιες εφαρμογές εκτώς Δημοσίου αλλά και εκτώς Ελλάδας.