Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 7 – Διάρθρωση Διεύθυνσης Υπηρεσιών Εναέριας Κυκλοφορίας Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος»Σχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 7 Αυγούστου 2010, 12:03
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε σχέση με τα χρήσιμα σχόλια του Συλλόγου Πτυχιούχων Οκονομικών Υπαλλήλων ΥΠΑ θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής: A) Ο χερισμός θεμάτων ΠΣΕΑ πράγματι είναι καλύτερα να ενσωματωθεί στα καθήκοντα του τμήματος SQS. Αυτό αποτελεί και την προσωπική μου εκτίμηση με την επιφύλαξη να υπάρχουν λόγοι που το απαιτούν διαφορετικά και δεν τους γνωρίζω. Β) Είναι πρακτικά αδύνατο ένα κεντρικό τμήμα για όλη την αεροναυτιλία να μπορεί να ανταπεξέλθει στο όγκο και της απαιτήσεις εκπαίδευσης και αξιολόγησης τόσο μεγάλου αριθμού προσωπικού τόσων πολλών και δαιφιρετικών ειδικοτήτων και κλάδων. Το κεντρικό τμήμα μπορεί να κάνει κατάρτιση, συντονισμό ή και έγκριση των προγραμμάτων. Σε κάθε όμως επιχειρησιακή μονάδα πρέπει να λειτουργεί τμήμα εκπαίδευσης-αξιολόγησης (ή διαχείρησης προσωπικού όπως το αναφέρει το παρόν σχέδιο νόμου) το οποίο είναι υπεύθυνο να γνωρίζει πόσες και ποιές εκπαιδεύσεις ή επανακαταρτίσεις χρειάζεται το προσωπικό της μονάδας του (το οποίο πέπει να γωνωρίζει και προσωπικά για να μπορεί να εκτιμήσει τις απαιτήσεις εκπαίδευσής του). Στον Πύργο Ελέγχου για παράδειγμα με βάση το νέο ευρωπαϊκό πτυχίο υπάρχουν πολλοί διφορετικοί συδυασμοί ειδικοτήτων-καταχωρίσεων για τους οπόιους κάθε μονάδα θα πρέπει να εκπονήσει δικό της σχέδιο εκπαίδευης (training plan) καθώς και σχέδιο αξιολόγησης και επάρκειας (competency plan)του προσωπικού της. Αυτό μπορεί να διαφέρει από μονάδα σε μονάδα ανάλογα με τις τοπικές ιδιαιτερότητες κάθε μιάς. Αν συνυπολογίσετε τις δίαφορετικές ειδικότητες και καταχωρίσεις για τους ελεγκτές προσέγγισης και Κέντρου Έλέγχου Περιοχής και τον αριθμό των ελεγκτών κάθε μονάδας γίνεται σαφές ότι μόνο τοπικά (σε επίπεδο μονάδας) μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά ένα τμήμα εκπαίδευσης. Συμφωνώ όμως ότι με τον τρόπο που περιγράφονται οι αρμοδιότητες των τμημάτων στο παρόν νομοσχέδιο δημιουργείται μία αίσθηση αλληλο επικάλυψης αρμοδιοτήτων και θα έπρεπε ίσως να επαναδιατυπωθουν με μεγαλύτερη σαφήνεια Σας ευχαριστώ πολύ και τους συναδελφικούς μου χαιρετισμούς Παπαδόπουλος Νικόλαος Ελεγκτής Πύργου Ελέγχου Αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος ΠΕ2, Α βαθμός, ΚΑΑ/ΕΚ/Γ