Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΑΜΒΕΡΓΗΣ | 8 Αυγούστου 2010, 11:56
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο αυτό δεν αναβαθμίζει την Υ.Π.Α. για τους εξής λόγους: 1) Δεν διασφαλίζει το εργασιακό καθεστώς των υπηρετούντων στους περιφερειακούς αερολιμένες υπαλλήλων της Υ.Π.Α., δεδομένου ότι σύμφωνα με το άρθρο 23 δεν επιτρέπεταιη στελέχωση των αερολιμένων υπό την μορφή Α.Ε. με δημοσίους υπαλλήλους, πέραν του ενός έτους από την δημοσίευση του άρθρου 1, έστω και υπό την εποπτεία του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. 2) Αντιβαίνει στην αρχή (κόκκινη γραμμή)της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας(Ο.Σ.Υ.Π.Α.) περί "ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑΣ Υ.Π.Α", που είχε γίνει αποδεκτή από τις εκάστοτε ηγεσίες του Υπουργείου μας, αλλά και της Υπηρεσίας Πολτικής Αεροπορίας. 3)Στο άρθρο 3 προβλέπεται η δημιουργία της υδροκέφαλης Γενικής Διεύθυνσης Φορέα Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας με ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ(15 - άρθρα 4 έως και18) και με διευρυμένες αρμοδιότητες, πολλές των οποίων επικαλύπτονται με αρμοδιότητες άλλων σημερινών Διευθύνσεων. 4)Οι αρμοδιότητες των επιμέρους Διευθύνσεων και Τμημάτων διατυπώνονται σε πολλές περιπτώσεις αόριστα (π.χ. στο άρθρο 18 και για το Τμήμα Επιδόσεων του Φορέα και Καθορισμού καιΚαθορισμού Τελών αναγράφεται η αρμδιότητα "Εισήγηση των απαιτήσεωνγια ένταξη στο Ενιαίο Πρόγραμμα Προμηθειών", χωρίς να διευκρινίζεταιωστόσο αν η εισήγηση γίνεται προς το αρμόδιο Υπουργείο ή την αρμόδια Διεύθυνση) Γιώργος Δαμβέργης ΠΕ5 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Δ11/Β