Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 2 ΚΗΣΠΑΤΕ Δεν προκύπτει με ευκρίνεια η σκοπιμότητα του Συστήματος Παρακολούθησης, ιδιαίτερα όταν αντικρυσθεί με το Άρθρο 4. Ειδικά η παρ. 2 του Άρθρου δεν λαμβάνει υπόψη την παραγωγικότητα και την τεχνογνωσία ατόμων και ομάδων, που αναλαμβάνουν τεχνικά έργα σε καθεστώς ανταγωνισμού υπό την οργάνωση, συντονισμό και καθοδήγηση του κυρίως τεχνικού υπεύθυνου ενός έργου. Είναι επόμενο ότι πολλά εκ των στοιχείων που καταχωρούνται σύμφωνα με το Άρθρο δεν μπορούν να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και στον τρόπο λειτουργίας των συντελεστών παραγωγής ενός τεχνικού έργου σε καθεστώς ελεύθερης αγοράς. Αν το Άρθρο κρίνεται αναγκαίο για λόγους Στατιστικής πρέπει να επαναδιατυπωθεί κατάλληλα με διαχωρισμό των Δημόσιων από τα Ιδιωτικά έργα και σε κάθε περίπτωση με απαλοιφή των διατάξεων που αναφέρονται σε αντικείμενα και χρόνους απασχόλησης φυσικών προσώπων, εκτός της αναφοράς και μόνον των κυρίως τεχνικών υπευθύνων για ένα έργο. Επιπλέον: • Για τον ορισμό των έργων ισχύει το CPV των Οδηγιών 2014/27/ΕΕ και το 2014/25/ΕΕ ή το Άρθρο 2 του ν.4412/16; • Στο ΚΗΣΠΑΤΕ θα καταχωρούνται τεχνικά έργα ή και εργασίες; Περιλαμβάνονται οι εγκαταστάσεις του ν.4254/14; • Δεδομένου ότι το ΚΗΣΠΑΤΕ διασυνδέεται με το ΣΥΛΕΙΣΥ, θα παρακολουθούνται(!) και η λειτουργία και η συντήρηση υφιστάμενων έργων και εγκαταστάσεων; • Γιατί στα ιδιωτικά έργα τα στοιχεία τους συμπληρώνονται από τον κατασκευαστή και όχι από τον κύριο του έργου ή από μηχανικούς που αυτός εξουσιοδοτεί;