Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 6 – Διάρθρωση Διεύθυνσης Κέντρων Ελέγχου Περιοχής (ΚΕΠ) Αθηνών και ΜακεδονίαςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Πατούρας | 8 Αυγούστου 2010, 13:45
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε απάντηση προηγούμενου και χρήσιμου αναρτημένου σχολίου με την υπογραφή "ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Υ.Π.Α." σε αυτό το άρθρο αλλά και σε άλλα σημεία του σχεδίου, παρακαλώ λάβετε υπόψη τα κάτωθι: 1. Το ΚΕΠΑΘ/ΚΕΠΜΑ είναι η πολυπληθέστερη επιχειρησιακή μονάδα μέσα στον Πάροχο και γενικότερα στην ΥΠΑ. Επίσης η Προσέγγιση Αθηνών και ο Πύργος του Βενιζέλου στελεχώνονται από πολύ προσωπικό με ποικίλους συνδυασμούς ειδικοτήτων και καταχωρίσεων. 2. Τα Πτυχία του προσωπικού του Παρόχου και ειδικότερα τα πτυχία των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας σύμφωνα με το ΠΔ19/2010, καθώς και η συνεπαγόμενη υπηρεσιακή τους κατάσταση είναι πολύ δυναμικά και αλλάζουν ραγδαία. Χρειάζονται στενότατη και συνεχή παρακολούθηση που απαιτεί πολύ χρόνο και προσωπικό σε κάθε επιχειρησιακή μονάδα, σε αντίθεση με την υπηρεσιακή κατάσταση οποιουδήποτε άλλου υπαλλήλου στην ΥΠΑ αλλά και στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα όπου το μόνο που χρειάζεται είναι η τακτική ενημέρωση του φακέλου του υπαλλήλου με τα κλιμάκια, τους βαθμούς, τις ποινές, τις βραβεύσεις κλπ. 3. Οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας πέραν όλων των παραπάνω εργάζονται υπό πίεση και, επιπροσθέτως, έρχονται συνεχώς αντιμέτωποι με τις ημερομηνίες λήξης της Κοινοτικής Άδειάς τους και τις συνεπαγόμενες εξετάσεις αξιολόγησης και επάρκειας. Κάθε 1 ή 2 έτη ανάλογα με την ηλικία σε σχέση με το πιστοποιητικό Ιατρικής καταλληλότητας, κάθε 3 ή 6 έτη ανάλογα με την επάρκεια γνώσεων Αγγλικών, κάθε 2 έτη για την επαγγελματική τους επάρκεια που συνοδεύεται από επίπονες επαναληπτικές εκπαιδεύσεις (refresh courses) μετά δοκιμασιών αξιολόγησης. Όλα αυτά είναι αδύνατον να παρακολουθούνται σε κεντρικό επίπεδο ακόμα και αν η επιχειρησιακή μονάδα είναι πολύ μικρή. 4. Ο σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων πρέπει να γίνεται σε τοπικό επίπεδο (UNIT TRAINING PLAN – Σχέδιο Εκπαίδευσης Μονάδας, COMPETENCY PLAN – Σχέδιο επάρκειας προσωπικού ) και αυτά τα εκπαιδευτικά προγράμματα υποβάλλονται στην Κανονιστική Αρχή και την Εθνική Εποπτική Αρχή Αεροναυτιλίας για έγκριση και πιστοποίηση. Κανείς άλλος δεν ξέρει καλύτερα τις εκπαιδευτικές ανάγκες μια μονάδας από την ίδια την μονάδα. Επιπλέον, ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο που τυπώνεται σήμερα ίσως είναι άχρηστο μετά από 6 μήνες λόγω της δυναμικότητας του αντικειμένου. Η πρότασή μου είναι να καταργηθεί το τμήμα Εκπαίδευσης στη Διεύθυνση Διαχείρισης και Ανάπτυξης της Αεροναυτιλίας και να ανατεθεί εξ’ ολοκλήρου το έργο του στις τοπικές μονάδες (όπως άλλωστε περιγράφεται). Ένα συντονιστικό ρόλο σε όλα αυτά μπορεί να έχει η Δ14 (Διεύθυνση Εκπαίδευσης) που δεν αλλάζει με το παρόν νομοσχέδιο.