Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 7 – Διάρθρωση Διεύθυνσης Υπηρεσιών Εναέριας Κυκλοφορίας Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος»Σχόλιο του χρήστη ΡΟΖΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 8 Αυγούστου 2010, 16:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι προϊστάμενος ομάδας στον πύργο ελέγχου του ΔΑΑ Ελ.Βενιζέλος από την έναρξη λειτουργίας του νέου αεροδρομίου. Τότε με ανάθεση έργου ο προϊστάμενος του τμήματος με τους παλαιότερους ελεγκτές αλλά και τους νεοπροσληφθέντες, πραγματοποιήσαμε με εντατικούς –πρωτοφανείς για τις αντίστοιχες διεθνείς περιπτώσεις- ρυθμούς την ομαλή και ασφαλή μετακίνηση στο νέο αεροδρόμιο. Στα επόμενα χρόνια για να διεκπεραιώσουμε το έργο μας, εκτός από την καθοδήγηση του προϊσταμένου του τμήματος και την συνεισφορά των τμηματαρχών 24ωρου φυλακής (των οποίων οι θέσεις καταργούνται στο νέο σχέδιο νόμου), αναπτύξαμε επιπλέον και αυτορυθμιστικούς μηχανισμούς με την εθελοντική προσφορά πολλών ελεγκτών του πύργου, που εργάστηκαν με πατριωτισμό και φιλότιμο πλέον του κανονικού τους έργου. Αυτό μας βοήθησε να αντιμετωπίσουμε τις συμπλοκότητες που αναπόφευκτα εγείρονταν στο νέο ταχύτατα μεταβαλλόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Με αυτό τον τρόπο έγινε προσπάθεια να καλυφθεί η θεσμική έλλειψη ενός διευθυντή ειδικά για τον πύργο και των αντίστοιχων για κάθε σύνολο αναγκών τμηματαρχών. Δέκα χρόνια μετά, ο κύκλος αυτός αυτορύθμισης έχει εξαντλήσει τα όρια του και παρουσιάζεται η ευκαιρία με το νέο σχέδιο νόμου να αποκατασταθεί και να βελτιωθεί η θεσμική αυτή παράλειψη, προκειμένου να επιτευχθεί η απαιτούμενη οργανωτική και επιχειρησιακή αναβάθμιση του πύργου ελέγχου. Η εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη πρόταση του συναδέλφου Νίκου Παπαδόπουλου είναι ένα πρώτο ουσιώδες βήμα προς επίτευξη αυτού του στόχου, με ανοιχτές τις προοπτικές για βελτιώσεις και τροποποιήσεις που απαιτούν οι μεταβαλλόμενες επιχειρησιακές απαιτήσεις. Αλλιώς, όπως συχνά συμβαίνει (και έχει επιστημονικά αποδειχθεί), το υποσύστημα του πύργου ελέγχου Αθηνών προκειμένου να επιβιώσει, θα αποπειραθεί να εκφορτίσει μέρος των πιθανών δυσλειτουργιών, εκδραματίζοντάς το σε πρόσωπα-αποδιοπομπαίους τράγους. Εύχομαι να μη χρειαστεί να σταματήσουμε να μιλάμε για πατριωτισμό, φιλότιμο, ευσυνειδησία, επαγγελματισμό και αντί αυτού να αναγκαστούμε να συζητάμε για ΘΥΣΙΑ. Ροζάκης Γεώργιος Προϊστάμενος Ομάδας Πύργου Ελέγχου ΔΑΑ