Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΙΣΟΝΟΜΙΑ - ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ | 9 Αυγούστου 2010, 13:15
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΙΣΟΝΟΜΙΑ - ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ Δύο λέξεις, μια έννοια αλλά δια του προσχεδίου και δύο σταθμά. Από τη μία πλευρά οι κλάδοι των Ελεγκτών, Ηλεκτρονικών και Αερολιμενικών και από την άλλη ο κλάδος, μεταξύ των άλλων, της Τεχνικής Συντήρησης-Υποστήριξης (Μηχανικοί Ηλεκτρολόγοι ΠΕ-ΤΕ-ΔΕ ,Ψυκτικοί κλπ), που δεν εντάσσονται στην Αεροναυτιλία ως μη παράξαντες έργο Τεχνικής Υποστήριξης: Υποσταθμών Ισχύος, Ρ/Β, Φωτοσήμανσης Διαδρόμων, ΡΑPΙ, Ανεμομέτρων, Ανεμουρίων, Φάρων εμποδίων, Πυλώνων Φωτισμού Δ/Σ Α/Φ και περιβάλλοντος χώρου, Φωτισμού κτιρίων, Κλιματισμού κτιρίων, Μεταφορικών ταινιών αποσκευών, Λειτουργίας και επίβλεψης Βιολογικού Σταθμού, Υδραυλικών εγκ/σεων, Συντήρηση κτιριακών εγκ/σεων και Δ/Σ Α/Φ, εκπόνησης μελετών, Τεχνικών προδιαγραφών και εκτέλεσης έργων. Εν τέλει ως μη χρήσιμοι πλέον δια του προσχεδίου ¨αποβάλλονται¨ με αβέβαιο μέλλον όλοι αυτοί που με τις εξειδικευμένες τους γνώσεις και εμπειρία στο αεροπορικό αντικείμενο, προσέφεραν τις υπηρεσίες τους ανιδιοτελώς τα τελευταία 30 και πλέον χρόνια, μέρα και νύχτα, καθημερινές και αργίες. Οι μη ¨διαφημισμένοι¨ ανωτέρω κλάδοι, σε αντίθεση με κάποιους άλλους, υπήρξαν μέχρι και σήμερα οι αθόρυβοι εργάτες και στυλοβάτες του αεροπορικού έργου των αερολιμένων της χώρας. Θεωρώ ότι η ένταξη των υπαλλήλων της Τεχνικής Συντήρησης-Υποστήριξης στην Αεροναυτιλία είναι επιβεβλημένη προς όφελος της Υπηρεσίας για την εύρυθμη λειτουργία των αερολιμένων και την ασφάλεια των πτήσεων.- Εμμ. Παπαδόπουλος Α'ΤΕ5 Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Κρατικός Αερολιμένας Ρόδου.