Αρχική ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣΑΡΘΡΟ 9 Τροποποιήσεις διατάξεων εξαέρωσης δεξαμενών υγρών καυσίμωνΣχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ | 27 Οκτωβρίου 2016, 15:23
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πίεση που δημιουργείται εντός των ατμοστεγών δεξαμενών βενζίνης των πρατηρίων λόγω της τάσεως ατμών και αναφέρεται ΡΗΤΑ στην οδηγία 94/63/ΕΚ και στην ΚΥΑ10245/713/1997(ΦΕΚ 311 β')έχει ορισθεί ΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 27,6 kpa ή 276 mbar. Η πενταμελής επιστημονική επιτροπή των μηχανολόγων του Τεχν.Επιμ.Ελλάδος την 12-11-2014 υπό την τότε Προεδρία του νύν Υπουργού ΥΜΕ ,μετά από αίτημα του τμήματος εγκαταστάσεων του ΥΜΕ επιβεβαίωσε με έγγραφό της ότι η πίεση εντός των δεξαμενών βενζίνης αναλόγως της θερμοκρασίας του υγρού ανέρχεται και έως του 20% αυτής της ατμοσφαιρικής δηλαδή και άνω των 200mbar. Εάν δεν πιθανολογηθούν άλλοι λόγοι,το τμήμα εγκαταστάσεων αρμόδιο για την σύνταξη των προδιαγραφών, του Νομοσχεδίου εκ'παραδρομής ορίζει το σημείο πίεσης της βαλβίδας ελευθέρωσης των ατμών στη ατμόσφαιρα στα 35 mbar και υποπίεσης στα !!!2mbar και πρέπει να διορθωθεί Μήπως το σωστό είναι 350mbar και 200mbar. Υπενθυμίζω ότι η ως άνω σχετική νομοθεσία αποσκοπεί στον εγκλωβισμό και συλλογή των ατμών βενζίνης για λόγους προστασίας του ατμοσφαιρικού αέρα καθώς και της αποτροπής κινδύνου εκρήξεων και πυρκαγιάς στα πρατήρια με ότι αυτό συνεπάγεται κυρίως για τις κατοικημένες περιοχές και τα κτήρια άνωθεν των πρατηρίων.(άρθρο 4 του Ν2801/2000).