Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 23 – Αξιοποίηση και ανάπτυξη κρατικών αεροδρομίωνΣχόλιο του χρήστη Φαρμάκης Δημήτριος ΚΑΡΔ/ΤΣ | 9 Αυγούστου 2010, 19:19
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) <> Σε ένα αεροδρόμιο όπως της Ρόδου, με τα έργα που πλήρωσε ο Ελληνικός λαός και η ΕΕ, τα οποία μόλις σήμερα παραλαμβάνει το Ελληνικό Δημόσιο....σε τι ακριβώς θα κάνει αναβάθμιση, επέκταση, εκσυγχρονισμό κλπ. η εταιρεία που θα αναλάβει να επενδύσει...και καλά... Η εταιρεία φυσικά θα είναι πρόθυμη να αναλάβει τα υπόλοιπα...δηλ. την διοίκηση (να γιατί δεν προβλέπονται Αερολιμενάρχες..), διαχείριση, λειτουργία και ΚΥΡΙΩΣ την εκμετάλλευση της ΚΡΑΤΙΚΗΣ περιουσίας. 2) <> Με αυτό τον τρόπο είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει η απόλυτη ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ καθώς το Δημόσιο δεν ασκεί τον παραμικρό έλεγχο στις διαδικασίες.. 3) <> Πρέπει να γνωρίζετε ότι τα Αεροδρόμια στα νησιά δεν κατασκευάστηκαν με τις θυσίες του Ελληνικού λαού μόνο για τις διακοπές του καλοκαιριού.... Δηλαδή και 100Ε να είναι το τέλος της Ρόδου που σίγουρα θα απαιτήσει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κάποιος που έρχεται για διακοπές θα πληρώσει ΙΣΩΣ.. για μια φορά. Οι μόνιμοι κάτοικοι των νησιών, οι τοπικές κοινωνίες είναι αυτοί που θα πληρώνουν σε βάθος χρόνου και ΣΥΝΕΧΩΣ ότι αποφασίζει η κάθε ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!! Αν αυτό αποκαλείται ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ τότε καλώς να ορίσουν οι ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ να μας αναπτύξουν!! 4) <> Αν καταλαβαίνω καλά λέει ο συντάκτης ότι.... πριν κριθεί το προσωπικό των αεροδρομίων ως υπεράριθμο... αυτο θα βρίσκεται ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ στο ίδιο αεροδρόμιο που μέχρι χθές ήταν τακτικό προσωπικό με μόνιμη σχέση εργασίας σε ΟΡΓΑΝΙΚΗ θέση του ΔΗΜΟΣΙΟΥ!!! Αν αυτή δεν είναι παγκόσμια πρώτη... τότε τι είναι?? Εκτος αν εννοεί ότι θα φύγει το προσωπικό του οποίου ΚΑΤΑΡΓΕΙ την οργανική θέση και θα έρθουν άλλοι Δημόσιοι Υπάλληλοι με απόσπαση στο Αεροδρόμιο!!... Και δεν καταλαβαίνω επίσης γατί μπορεί κανείς να είναι αποσπασμένος ΜΟΝΟ για ενα έτος στο νέο φορέα...ΤΥΧΑΙΟ??? δεν νομίζω...!!! 5) <> Καθώς οι σχέσεις μας με όλες τις χώρες που συνορεύουμε είναι ΑΡΙΣΤΕΣ δεν υπάρχει πρόβλημα να πάρουν και με ΝΟΜΟ τη διαχείριση των Αεροδρομίων της ΡΟΔΟΥ, ΧΙΟΥ, ΣΑΜΟΥ... κλπ. Φυσικά σε μια ΑΕ εταιρεία πχ. Γερμανικών ή Γαλλικών συμφερόντων δεν θα ψάξει κανείς για τη σύνθεση του μετοχικού κεφαλαίου... 6)<> Δηλαδή μετά τον Καλλικράτη και οτι άλλο γίνει για τη μείωση του Κράτους... Θα κάνουμε μια απλή αίτηση και θα μεταταγούμε...ΠΟΥ?? Δηλαδή αν δεν υπάρχουν Οργανικές θέσεις τότε δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη??? Η θα γίνει κάτι αλλά ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ??...ακόμη περιμένουν... Η ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ξέρετε δεν έχει μόνο Δώδεκα νησιά... τα περισσότερα έχουν αεροδρόμιο (και για ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ...) και βρίσκονται εντός ΝΟΜΟΥ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ... Ξέρετε δεν είναι όλη η Ελλάδα Αττική ή ΞΗΡΑ γενκώς...ώστε να μετακινείται κανείς άνετα και χωρίς κανένα πρόβλημα... Ιδού η Ρόδος κύριοι... Πάντοτε στη διάθεση σας, Φαρμάκης Δημήτριος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΤΕ Ηλεκτρονικός Μηχανικός ΤΕ MSc Πανεπιστημίου Αιγαίου Υπάλληλος Τμήματος Τεχνικής Συντήρησης ΚΡΑΤΙΚΟΣ Αερολιμένας Ρόδου "Διαγόρας"