Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 39 – Χρήση εμπρόσθιας θέσης σε ΚΤΕΛ από ΕπιβάτηΣχόλιο του χρήστη Jim | 13 Δεκεμβρίου 2019, 19:06
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να ελέγχεται αν εργοστασιακά η θέση αυτή έχει χαρακτηριστεί ως θέση επιβάτη και να μην εγκρίνεται αν έχει προστεθεί μεταγενέστερα είτε στην αλλοδαπή είτε στην Ελλάδα. Η μπροστινή θέση είναι αναδιπλούμενη και θα πρέπει να ελεγθεί αν πληρεί τις προϋποθέσεις (διαστάσεις, απόσταση από θυρες διαφυγής κλπ). Επίσης θα πρέπει να ελεγχθεί αν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης εκκένωσης του λεωφορείου, η θέση αυτή εμποδίζει τη γρήγορη διέλευση των επιβατών προς την μπροστινή έξοδο - ειδικά, σε περίπτωση δεν λειτουργήσει η αναδίπλωση του καθίσματος θα εγκλωβιστούν οι επιβάτες στο όχημα.