Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 52 – Τροποποίηση του άρθρου 73 του ν. 4427/2016 (Α’ 188)Σχόλιο του χρήστη ΓΚΑΒΑΝΟΖΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | 14 Δεκεμβρίου 2019, 08:48
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με βάση το ισχύον διεθνώς κανονιστικό πλαίσιο για θέματα Αεροναυτιλίας (ICAO, SES, EASA) το προσωπικό του πιστοποιημένου Φορέα Παροχής Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας της Ελλάδας δηλ. την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μέχρι το 2016 ακολουθούσε σύστημα 24ωρης απασχόλησης 33 ωρών εβδομαδιαίως. Με την έκδοση του ν.4427/2016 για εντελώς ανεξήγητο λόγο , προφανώς από άγνοια του νομοθέτη αναφορικά με την αναγκαιότητα άμεσης και αδιάλειπτης συνεργασίας μεταξύ των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ( ΕΕΚ-ATCOs) και των Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας (ΗΜΑΕΚ-ATSEP),κάτω από το ίδιο ωράριο 24ωρου φυλακής, θεσμοθετήθηκε διαφοροποίηση ωραρίου. Ευτυχώς μέχρι σήμερα με υπερπροσπάθεια των προαναφερομένων δεν υπήρξαν τραγικές συνέπειες. Λαμβάνοντας υπόψη την μακροχρόνια εμπειρία μου από θέσεις ευθύνης στην ΥΠΑ ως ΗΜΑΕΚ και ως Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Διαχείρισης Συστημάτων και Υποδομών Αεροναυτιλίας, θεωρώ ότι η προτεινόμενη τροπολογία του άρθρου 73 του ν.4427/2016(Α΄188) επιλύει κατά τον καλύτερο τρόπο ένα από τα βασικά προβλήματα του προαναφερόμενου νόμου και αποτελεί ουσιαστικό βήμα από πλευράς ΥΠΥΜΕ προς την οριστική διευθέτηση και άλλων. Σπυρίδων Γκαβανόζης (ΗΜΑΕΚ ΥΠΑ/ΓΔΦΠΥΑΝ- Π/Δ6