Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 35 – Τροποποιήσεις του ν. 2963/2001 (Α’ 268) για την οργάνωση και τη λειτουργία των δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορείαΣχόλιο του χρήστη παπαδοπουλος Ιωαννης | 14 Δεκεμβρίου 2019, 22:53
Η πρωτη παραγραφος του αρθρου 35 ειναι σε κατευθυνση διεκολυνσης του λαθρεμποριου, και δημιουργει προβλημα στην δημοσια ασφαλεια για τους εξης λογους: 1. Οπου δεν υπαρχει αδεια λειτουργιας δεν μπορει να παρακολουθηθει η κινηση καυσιμων ποσο μαλλον οταν οταν δεν προβλεπεται κανενος ειδος αδειοδοτησης η προδιαγραφης. 2. Η πυροσβεστικη δεν εχει εκδοσει ποτε πιστοποιητικο πυροπροστασιας αντι αδειας λειτουργιας στο παρελθον ουτε και προκειται στο μελλον. Ψαξτε το κ. Υπουργε να δειτε αν ειναι αληθεια. Δημιουργουνται κινητες βομβες 3. Επειδη δεν υπαρχει προδιαγραφη μπορει ο καθενας να εγκαταστησει δεξαμενη ακομη και απο τους γυφτους. Αυτο ειναι το κρατος που θελουμε; Ποια η προστασια απο εκρηξη η απο διαρροη; 4. Γιατι σε αλλες εταιριες δεν επιτρεπεται να εχουν οτι δεξαμενες επιθυμουν αλλα επιβαλλονται προδιαγραφες αυστηρες και στα ΚΤΕΛ οχι. Πρεπει να μας προβληματισει το γεγονος. Μηπως ειναι αθεμιτος ανταγωνισμος η μαλλον ο ορισμος του αθεμιτου ανταγωνισμου. 5. Στην παραγρδο 1 δεν αναφερονται αντλιες πετρελαιου. Δεν υπαρχουν αντλιες για να τροφοδοτηθουν τα λεωφορεια των ΚΤΕΛ; Δηλαδη επιτρεπονται δεξαμενες αλλα οχι αντλιες; Λυπαμαι πολυ γιατι περιμενα περισσοτερα απο εσας