Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 24 – Υδάτινα πεδίαΣχόλιο του χρήστη Κ. Καπάκας | 15 Δεκεμβρίου 2019, 16:50
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η παρανομία επαναλαμβάνεται: Άρθρο 24. παρ.1, β) και γ) Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της ΕΕ και της συνθήκης SCHENGEN που υποχρεώνει αεροσκάφη προερχόμενα από άλλα κράτη της ΕΕ και συνθήκης SCHENGEN να προσγειώνονται πρώτα σε αερολιμένες που έχουν τελωνειακή επιτήρηση και αυτό λόγω του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα (2960 άρθρο 20 παρ. 1) ο οποίος δεν έχει ως οφείλει εναρμονιστεί με τον Ενωσιακό Τελωνειακό Κώδικα. Εδώ ο Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας: Άρθρο 20 Αεροπορικές Μεταφορές 1. Τα αεροσκάφη που προέρχοναι από άλλο κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε>Ε>) ή τρίτη χώρα υποχρεωτικά προσγειώνονται σε αεροδρόμια που τελούν υπό την επιτήρηση και τον έλεγχο των Τελωνειακών αρχών. Η αναχώρηση αεροσκαφών που έχουν ως προορισμό άλλο Κράτος-Μέλος ή τρίτη χώρα επιτρέπεται μόνο από τα ως άνω αεροδρόμια. Και εδώ ο Ενωσιακός Εκτελεστικός Κώδικας που αναφέρει πότε πρέπει τα αεροσκάφη να περνούν από Τελωνειακούς ελέγχους: Άρθρο 38 Πτήσεις διέλευσης με επιχειρηματικό και τουριστικό αεροσκάφος (άρθρο 49 του κώδικα) Οι τελωνειακοί έλεγχοι και διατυπώσεις που ισχύουν για τις αποσκευές επιβατών επιχειρηματικού ή τουριστικού αεροσκάφους διενεργούνται στους ακόλουθους αερολιμένες: α) για πτήσεις που αναχωρούν από αερολιμένα εκτός της Ένωσης και πρόκειται να συνεχίσουν, μετά από στάση σε αερολιμένα της Ένω σης, την πτήση τους προς άλλον αερολιμένα της Ένωσης, στον πρώτο διεθνή αερολιμένα της Ένωσης· β) για πτήσεις που αναχωρούν από αερολιμένα της Ένωσης και πρό κειται να συνεχίσουν, μετά από στάση σε αερολιμένα της Ένωσης, την πτήση τους προς αερολιμένα εκτός της Ένωσης, στον τελευταίο διεθνή αερολιμένα της Ένωσης. Ως αναφορά τους διαβατηριακούς ελέγχους που ρυθμίζει η συνθήκη SCHENGEN όλες οι χώρες της συνθήκης SCHENGEN θεωρούνται εσωτερικά σύνορα και μόνο τα εξωτερικά ελέγχονται από τις αστυνομικές αρχές. Ουσιαστικά πρόκειται για παραβίαση από την Ελλάδα του Ευρωπαϊκού νόμου που υποτίθεται έχει εναρμονίσει στην νομοθεσία της. Άρθρο 24 παρ 2 β) Λόγω του ότι τα υδάτινα πεδία θα είναι συνήθως σε λιμένες ή πλησίον αυτών, θα έχουμε και το περίεργο φαινόμενο ένα ιστιοπλοϊκό ή φουσκωτό τουριστικό σκάφος να φτάνει στο λιμάνι προερχόμενο απευθείας από χώρα της ΕΕ ενώ ένα υδροπλάνο θα απαγορεύεται Άρθρο 24 παρ 2 γ) Αν ένα υδροπλάνο για λόγους τουρισμού ή για τεχνικούς λόγους προσθαλασσωθεί κάπου εκτός υδατοδρομίου δεν θα μπορεί να κάνει χρήση του αδειοδοτημένου πεδίου, παράλογο δεν είναι; Εκτός αν ο νομοθέτης θέλει να αποκλείσει τα ιδιωτικά, συνήθως μικρά υδροπλάνα από το να πετούν στην Ελλάδα Κώστας Καπάκας (χειριστής PPL)