Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 30 – Τροποποίηση άρθρων 1, 4Α και 4Β και προσθήκη άρθρου 4Γ του ν.3446/2006 (Α’ 49)Σχόλιο του χρήστη Maria | 16 Δεκεμβρίου 2019, 17:27
Επιτέλους, τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχου θα βγουν στους δρόμους. Με ποιο ευέλικτη σύνθεση διότι το τέταρτο άτομο (που προέρχονταν από άλλη Διεύθυνση της Περιφέρειας) ουσιαστικά δεν είχε καμία αρμοδιότητα και γνώση. Επιπλέον, ξεκάθαρα, τα ΜΚΕ θα εργάζονται όλες τις ώρες και ημέρες. Οι κυρώσεις θα πρέπει να ανταποκρίνονται στην οικονομική κατάσταση των περισσότερων επαγγελματιών, διότι πρέπει να δρουν ανασταλτικά και όχι να εξαθλιώνουν τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Δεν θα ξεχάσω, κατά την προηγούμενη εφαρμογή του νόμου, ότι τις περισσότερες φορές το χρηματικό πρόστιμο ήταν μεγαλύτερο από την αξία του οχήματος. Επίσης πρέπει να επιμορφωθούν τα μέλη των ΜΚΕ με σεμινάρια για όσα ισχύουν. ...όλα όμως θα εξαρτηθούν από την έγκαιρη έκδοση των υπουργικών αποφάσεων που θα ακολουθήσουν.