Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 28 – Τροποποίηση άρθρων 2, 4, 5 και 10 του ν. 3887/2010Σχόλιο του χρήστη Τσανούσης Στάμος | 17 Δεκεμβρίου 2019, 12:49
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το θέμα της οικονομικής επιφάνειας θα πρέπει να αποσυνδεθεί από τα υπόλοιπα σε τράπεζες και εγγυητικές επιστολές καθώς αποτελεί πρόβλημα για πολλές εταιρείες του κλάδου, και να γίνεται αξιολόγηση των χρηματοοιικονομικών καταστάσεων, ειδικά σε εταιρείες με διπλογραφικά βιβλία. Αν μια εταιρεία διαθέτει 20 οχήματα θα πρέπει να δεσμεύσει κεφάλαια άνω των €100.000 τα οποία είναι πολύτιμα για την λειτουργία της. Περίπου ίδιο ποσό θα πρέπει να καταθέσει αν ζητήσει την έκδοση εγγυητικής επιστολής. Η οικονομική επιφάνεια μπορεί να ελεγχθεί από τα βιβλία των επιχειρήσεων και τις δηλώσεις που έχουν υποβάλει, πολύ περισσότερο από δημοσιευμένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις, ειδικά αν αυτές συνοδεύονται από πιστοποιητικό ελέγχου από ορκωτούς λογιστές. Δεν είναι σωστό να δεσμεύονται κεφάλαια των επιχειρήσεων που θα μπορούσαν να επενδυθούν για τους σκοπούς τους, και η οποία δέσμευση θα μπορούσε να μειώσει την ικανότητά τους να εξυπηρετούν τις υποχρεώσεις τους. Σε επόμενο στάδιο, όταν η ασφαλιστική αγορά θα ήταν πιο ώριμη, εξασφάλιση θα μπορούσε να είναι και ασφαλιστήριο συμβόλαιο.