Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 27 – Ρυθμίσεις μεταφοράς προσωπικού του ν. 3717/2008Σχόλιο του χρήστη Στασινόπουλος Παναγιώτης | 9 Αυγούστου 2010, 23:24
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ, Με μεγάλη έκπληξη πληροφορήθηκα την κατάργηση της ΠΝΠ με το παρόν άρθρο. Ανήκω στο απολυμένο προσωπικό της Ολυμπιακής Αεροπορίας όπου κατείχα την ειδικότητα του εκπαιδευτή AVIONICS (Β2) στα περισσότερα αεροσκάφη του Ελλαδικού χώρου, συμπεριλαμβανομένου και του αεροσκάφους της ΥΠΑ. Θεωρώ άδικη την κατάργηση της ΠΝΠ σε αυτή τη χρονική στιγμή καθώς έχουν περάσει 10 μήνες από την ημερομηνία των αιτήσεων, έχει πλέον χαθεί η δυνατότητα να ‘διαγωνιστούμε’ για τις θέσεις που είχαν ανοίξει για την ΥΠΑ και τις άλλες υπηρεσίες και η όλη διαδικασία των μεταφορών οδεύει προς το τέλος. Σας υπενθυμίζω ότι η ειδική επιδότηση ανεργίας είναι πλέον σε πολύ χαμηλό ποσοστό με συνέπεια να υφίστανται απίστευτα δύσκολες οικονομικές συνθήκες διαβίωσης για την συντριπτική πλειοψηφία των προς μεταφορά συναδέλφων, ενώ παράλληλα, ο Ν3717/08 ανέφερε ότι η μεταφορά έπρεπε να είχε γίνει εντός 4 μηνών! Οι αιτήσεις των μηχανικών για την μεταφορά στην ΥΠΑ είναι από όσο γνωρίζω 160. Σε αυτές υπάρχουν αρκετές από υποψήφιους συνταξιούχους, όπου μετά την ψήφιση του νέου συνταξιοδοτικού, οι περισσότεροι από αυτούς θα επιλέξουν τελικά τον δρόμο της σύνταξης. Άρα ο καθαρός αριθμός των προς μεταφορά μηχανικών θα είναι πολύ πιο χαμηλός από τον αναμενόμενο. Την στιγμή που έχετε δεσμευτεί ότι στην ΥΠΑ υπάρχουν θέσεις για 100 μηχανικούς και οι αιτήσεις είναι 160 γιατί δεν κάνετε μια τροποποίηση του άρθρου 27 ώστε να γίνει επιλογή με βάσει τα κοινωνικά κριτήρια που ορίζει ο Ν. 3717/2008 για τους πρώτους 100 συναδέλφους και οι υπόλοιποι συνάδελφοι (εάν υπάρχουν) να κάνουν νέες αιτήσεις; Μία άλλη σύννομη με το υπάρχον νομικό πλαίσιο λύση, θα ήταν να μεταφερθούν στην ΥΠΑ όσοι μηχανικοί έχουν κάνει αίτηση, να τοποθετηθούν εκεί οι πρώτοι 100 και μετά οι υπόλοιποι (εάν υπάρχουν) να μεταφερθούν σε άλλους φορείς (αστυνομία-πυροσβεστική-Π.Α.) και πάλι βέβαια με αξιολόγηση βάσει των κοινωνικών κριτηρίων που ορίζει ο νόμος. Σύμφωνα με το ΠΔ 29 ΦΕΚ 68- 13/05/2010 ΑΡΘΡΟ 5α υπάρχουν νευραλγικοί τομείς της ΥΠΑ που μπορούν να επανδρωθούν με τους μηχανικούς της πρώην ΟΑ. Στις 160 αιτήσεις μηχανικών είναι και αρκετοί ηλεκτρονικοί οι οποίοι έχουν μεγάλο φάσμα εργασιών στην ΥΠΑ. Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω τους υπαλλήλους της ΥΠΑ και των άλλων υπηρεσιών να δείξουν και αυτοί λίγη ευαισθησία αφού πλέον με τις αποκρατικοποιήσεις σε όλη την χώρα μπορεί κάποιοι να βρεθούν σύντομα στην θέση μας. Ο μισθός των μεταφερομένων μηχανικών στην ΥΠΑ θα είναι ανάλογα με την εκπαιδευτική βαθμίδα και το χρονοεπίδομα και όχι 6000 ευρω. Μια διαδικασία υποβολής νέων αιτήσεων, όσο γρήγορα και αν γίνει αυτή, θα οδηγούσε την όλη διαδικασία πολύ πίσω χρονικά και όλους εμάς σε κοινωνικό αδιέξοδο. Με τιμή. Στασινόπουλος Παναγιώτης AVIONICS Instructor.