Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 41 – Ρυθμίσεις για τα ειδικά τουριστικά λεωφορείαΣχόλιο του χρήστη Νακος | 18 Δεκεμβρίου 2019, 18:30
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτο νομοσχέδιο που είναι εχθρικό απέναντι στον " μικρό " επιχειρηματια .Μετα απο 10 χρονια κρίσης και με τις τράπεζες να δίνουν leasing ΜΟΝΟ σε αυτους που μπορούν οικονομικά να εγγυηθούν ολόκληρο το ποσό της αγορας . μας καταδικαζετε όσον αφορά την ανανέωση του οχήματος σε κλείσιμο της επιχειρησης .Αν αναλογιστούμε ότι οι περισσότεροι εχουμε οφειλές που ρυθμίζονται με δόσεις , τοτε το να βρεθεί το κεφάλαιο ολόκληρο για την αγορά λεωφορείου , γίνεται άπιαστο όνειρο .Ο νομοθετης εκτος απο 30-40 επαγγελματιες που μπορούν να ανανεώσουν με ευκολία τον στόλο τους , αφήνει άνεργους εκατοντάδες που πασχίζουν να καλύψουν τις υποχρεωσεις που άνοιξαν την τελευταία δεκαετια σε ενα επάγγελμα που τα χρόνια της κρίσης πέρασε δυσκολα αφού ο τουρισμός εγινε ειδος πολυτελείας για τους Έλληνες . Απόσυρση τώρα του ορίου ηλικίας των αυτοκινήτων αλλιώς ετοιμαστείτε να εκτοξευσετε τα ποσοστά ανεργίας μέσα στα επόμενα 4-5 χρόνια που θα " κοπούν" όσα λεωφορεία αντικαταστάθηκαν στους ολυμπιακούς Αγώνες και δεν ήταν καινούργια .