Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 07 – Τεχνικός φάκελος υδατοδρομίουΣχόλιο του χρήστη PANOS PAPAIOANNOU | 19 Δεκεμβρίου 2019, 13:00
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 07 – Τεχνικός φάκελος υδατοδρομίου//θ) αποδεικτικό κατάθεσης φακέλου της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.): Θεωρώ αντίστροφη την λογική Περιβαλλοντικής αδειοδότησης για τα υδατοδρόμια .Στην ουσία αυτό που πρέπει να αξιολογηθεί είναι το πτητικό μέσο σε σχέση με το περιβάλλον .Τα υδροπλάνα που υπάρχουν στην αγορά είναι συγκεκριμένου τύπου με συγκεκριμένες προδιαγραφές .Αυτό θα έπρεπε να αξιολογηθεί και να αποτελέσει γενικό κανόνα .Αν πχ ένας συγκεκριμένος τύπος υδροπλάνου δεν είναι κατάλληλος για έναν συγκεκριμένο τύπου χώρο (ΝATURA) τότε δεν κάνει για κανένα άλλο όμοιο τύπο .Ως γνωστόν τα υδροπλάνα φέρουν πιστοποιητικά θορύβου και άλλες πολλές σχετικές μετρήσεις. Άλλωστε σε αυτό το πλαίσιο λειτουργούν με απόλυτη επιτυχία εδώ και δεκαετίες στα εθνικά πάρκα-λίμνες του Καναδά ,στην Αλάσκα και στις Μαλδίβες περιοχές με σαφώς μεγαλύτερη οικολογική τριβή και ευαισθησία . Σχόλιο: συνεργασία Υ.Π.Α. και Υπ. Περιβάλλοντος για την έγκριση των τύπων που μπορούν να επιχειρούν και δημιουργία λίστα εξαιρέσεων για περιοχές ειδικού περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος . Αυτή η κίνηση θα δώσει σημαντική και ουσιαστική επιτάχυνση στα θέματα αδειοδότησης .