Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 52 – Τροποποίηση του άρθρου 73 του ν. 4427/2016 (Α’ 188)Σχόλιο του χρήστη Σταμάτης Αγγέλικας | 19 Δεκεμβρίου 2019, 14:07
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
18 Δεκεμβρίου 2019, 12:33 | Γιώργος ΠαγώνηςΜόνιμος ΣύνδεσμοςΜπορεί κάποιος, από όλους όσους κάνουν συνεχώς copy paste την φράση «να συμπεριληφθεί στο άρθρο 52 ο κλάδος πληροφοριών πτήσεων (AFISO)», να συμμετάσχει στην διαβούλευση;Έχει τεθεί ένα ερώτημα.Εάν ισχύσει ως έχει το άρθρο 52 θεωρείτε ότι καλύπτει ή ότι δεν καλύπτει και τους εργαζόμενους στον κλάδος πληροφοριών πτήσεων (AFISO);Παρακαλώ να γίνει μια τοποθέτηση και επ’ αυτού του ερωτήματος. ΑΠΑΝΤΗΣΗ/ΑΠΟΡΙΑ: Η φράση "εξαιρουμένων ΟΛΩΝ των υπαλλήλων ανεξαρτήτως κλάδου που εργάζονται σε οργανικές μονάδες της Αεροναυτιλίας με το σύστημα της 24ωρης απασχόλησης (φυλακές) για τους οποίους οι ώρες εργασίας ορίζονται εβδομαδιαίως στις τριάντα τρεις (33)." θα κάλυπτε τους κλάδους Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας και Ηλεκτρονικών? Κι αν ναι, γιατί αναφέρονται ξεχωριστά κι όχι μαζί με τους υπόλοιπους κλάδους? Γι αυτό λοιπόν ζητώ: Στο αρ. 52 να προστεθεί και ο κλάδος των «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ» (AFISO), ο μοναδικός κλάδος που ασκεί και καθήκοντα ΕΕΚ και ATSEP και ΑΡ και Διοικητικών ταυτόχρονα, καθώς υπηρετεί σε υποστελεχωμένα αεροδρόμια και σε 24ωρη ετοιμότητα. Είναι άδικο ο σπουδαιότερος και με την μεγαλύτερη προσφορά (ειδικά στα AFIS αεροδρόμια) κλάδος της ΥΠΑ, να ζει τέτοια απαξίωση. Ευχαριστώ!