Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 40 – Διενέργεια μεταφορικού έργου που έχει ανατεθεί σε άλλο φορέα ή επαγγελματική ομάδαΣχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΑΜΠΑΛΕΡΗΣ | 19 Δεκεμβρίου 2019, 20:03
Η ποινικοποίηση της υποκλοπής μεταφορικού έργου δεν πιστεύω ότι θα εξυπηρετήσει τον σκοπό της αποτροπής τέλεσης της πράξης. Και αυτό γιατί ενώ θα συλλαμβάνεται ο παραβάτης με τη διαδικασία του αυτοφώρου, μπορεί η όλη δικαστική διαδικασία να διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα ύστερα από ενδεχόμενες αναβολές, χάνοντας έτσι την ουσία της άμεσης τιμωρίας. Εκτός των άλλων, δημιουργείται επιπλέον φόρτος στα κατά τόπους Πρωτοδικεία με αποτέλεσμα να καθυστερεί η απονομή δικαιοσύνης και σε άλλες ποινικές υποθέσεις. Γνώμη μου είναι ότι στην παράγραφο 1, η αντικατάσταση των ποινικών με διοικητικές κυρώσεις, όπως η επιβολή διοικητικού προστίμου στο ύψος της προτεινόμενης στη συγκεκριμένη διάταξη χρηματικής ποινής, καθώς επίσης και η αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγήσεως του παραβάτη οδηγού και η αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα έχει πιο άμεσα αποτρεπτικά αποτελέσματα αλλά και η εκτέλεση της ποινής θα γίνεται συντομότερα. Ομοίως στην παράγραφο 2 προτείνω να αντικατασταθούν οι ποινικές κυρώσεις με διοικητικές, με την επιβολή υψηλού διοικητικού προστίμου, την αφαίρεση άδειας οδηγήσεως και στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, με παράλληλη εξέταση τυχόν υποτροπής σε παρόμοια παράβαση τόσο του οδηγού όσο και του ιδιοκτήτη του οχήματος.