Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 30 – Τροποποίηση άρθρων 1, 4Α και 4Β και προσθήκη άρθρου 4Γ του ν.3446/2006 (Α’ 49)Σχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΑΜΠΑΛΕΡΗΣ | 19 Δεκεμβρίου 2019, 21:26
-Στην παράγραφο 4, υποπαράγραφος 3, μετά τη φράση «…για τη διαπίστωση της παράβασης», προτείνω να προστεθεί η φράση «ενώ το συνεργείο παραδίδει σχετική τεχνική έκθεση στους ελεγκτές με τις διαπιστώσεις του καθώς και τις ενέργειες που προέβη». Με την προσθήκη αυτή, τόσο οι ελεγκτικές αρχές, όσο και ο οδηγός και ο ιδιοκτήτης του οχήματος θα μπορούν να γνωρίζουν για τα ευρήματα του ελέγχου, το είδος και τον τρόπο της επέμβασης στη συσκευή του ταχογράφου, αλλά και τις ενέργειες στις οποίες προέβη το συνεργείο για την αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας της συσκευής. -Επίσης, οι 5 ημέρες ελέγχου που αναφέρονται στην παράγραφο 1, υποπαράγραφος 9, είναι πολύ λίγες για να καλύψουν το τεράστιο οδικό δίκτυο της χώρας μας. Αντί αυτού, θα μπορούσαν να συσταθούν μόνιμα ΜΚΕ κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα ειδικών ομάδων ελέγχου, τα οποία θα απαρτίζονται από πιστοποιημένους ελεγκτές σύμφωνα με την παράγραφο 3, υποπαράγραφος 5 του παρόντος άρθρου, ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε νομού, όπου και θα δραστηριοποιούνται εντός του κανονικού ωραρίου τους, ενώ η επιπλέον αποζημίωση να δίδεται μόνο σε περιπτώσεις υπερωριακής απασχόλησής τους, λ.χ. Σαββατοκύριακα, αργίες, νυχτερινοί έλεγχοι.