Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 52 – Τροποποίηση του άρθρου 73 του ν. 4427/2016 (Α’ 188)Σχόλιο του χρήστη Ευάγγελος Καλλίτσης | 20 Δεκεμβρίου 2019, 10:18
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ, εργάζομαι στην ΥΠΑ 35 χρόνια ως Ηλεκτρονικός Μηχανικός Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας (ΗΜAEΚ/ATSEP). Έχω υπηρετήσει στoν Κρατικό Αερολιμένα Μυκόνου (KAMK) και τώρα εργάζομαι στην Δ/νση Συστημάτων Αεροναυτιλίας (Τμήμα Radar) του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ). Η προηγούμενη Κυβέρνηση χωρίς να μπει σε καμία διαβούλευση με τους Υπηρεσιακούς Παράγοντες και με τα σωματεία έφερε ένα νόμο, τον ν.4427/2016 ο οποίος αποδιοργάνωσε πλήρως την ΥΠΑ σε όλους τους τομείς. Ειδικά στο θέμα του ωραρίου, εν μία νυκτί, νομοθέτησαν και κατήργησαν ένα πρόγραμμα ωραρίου με το οποίο η Αεροναυτιλία στην ΥΠΑ λειτουργούσε από Ιδρύσεώς της, χωρίς να λάβουν υπόψη τους ούτε τις επιπτώσεις στο προσωπικό ούτε στην ασφάλεια των πτήσεων ούτε τίποτα…αποδεικνύοντας ότι ήταν μια τραγική κυβέρνηση σε ακόμα ένα τομέα. Με το άρθρο 52 αποκαθίσταται το ωράριο και μαζί με αυτό ένα πρόγραμμα εργασίας, το οποίο είναι δοκιμασμένο διαχρονικά στην Υπηρεσία από συστάσεώς της και έχει αποδειχθεί ασφαλές τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για την ασφάλεια των πτήσεων. Ευχαριστούμε το Υπουργείο και προσωπικά τον Υπουργό που ασχολήθηκε με αυτό το θέμα και έδειξε όχι μόνο την ευαισθησία του προς του εργαζόμενους αλλά και την δέσουσα σοβαρότητα με την οποία πρέπει να αντιμετωπίζεται η Αεροναυτιλία και δη η ασφάλεια των πτήσεων. Με εκτίμηση Δρ.Ευάγγελος Καλλίτσης Ηλεκτρονικός Μηχανικός Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας (ATSEP) Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ ΕΜΠ