Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 41 – Ρυθμίσεις για τα ειδικά τουριστικά λεωφορείαΣχόλιο του χρήστη Στρατος Μαγκουσακης | 21 Δεκεμβρίου 2019, 14:02
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1:Η πενταετία να γινεί τουλάχιστον 8 ετία,λόγο ακριβής τιμής αγοράς του λεωφορείου. 2:Πρέπει επιτέλους και τα τουριστικά λεωφορεία να επιδοτηθούν για την ανανέωσή του στόλου τους,ακριβώς όπως τα ΚΤΕΛ.Εάν θέλουμε να μιλάμε για πραγματική ανανέωση στόλου και βοήθεια σε έναν κλάδο που έχει αφεθεί στο έλεος των κυβερνήσεων.Πρέπει να επιδοτηθούν με 50%+. 3:Απελευθέρωση ορίων ηλικίας,δέν μπορούμε να λέμε ότι ανήκουμε στον Ευρωπαϊκή Ένωση και να υιοθετούμε επιλεκτικά την νομοθεσία της. Δέν υπάρχει σε κανένα ευρωπαϊκό κράτος όρια ηλικίας λεωφορείων. Ελέγχονται ετησίως από κρατικά ΚΤΕΟ και εφόσον κρίνονται κατάλληλα και ασφαλή έχουν το δικαίωμα κυκλοφορίας.Δέν μπορούμε λοιπόν να λέμε για λεωφορεία 5ετίας λόγο περιβαλλοντικού αποτυπώματος,και να μην λέμε για τα ελεύθερα όρια ηλικίας τον λεωφορείων σε όλη την Ευρώπη. 3:Απελευθέρωση μεταφορικού έργου. Δεν γίνεται τα ΚΤΕΛ να έχουν αποκλειστικά το δικαίωμα των αστικών και υπεραστικών γραμμών,και το δικαίωμα σχολικών Εκδρομών,και με την ύδριση ξεχωριστής επιχείρησης το δικαίωμα να κάνουν με δικά τους τουριστικά λεωφορεία τουριστικό έργο.Αναρωτιόμαστε τελικά τί έχει μείνει για τα ειδικά τουριστικά λεωφορεία.Γι'αυτούς τους λόγους ζητάμε την απελευθέρωση του μεταφορικού έργου. Με εκτίμηση Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης Ο Πρόεδρος. Ο Γεν.Γραμματεας ΜΑΓΚΟΥΣΑΚΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ. ΤΡΥΠΙΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ