Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 02 – Εγκαταστάσεις υδατοδρομίωνΣχόλιο του χρήστη Μ.ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ | 21 Δεκεμβρίου 2019, 16:47
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1.Δεν αναφέρονται στο παρόν νομοσχέδιο η αδειοδότηση των ειδικών εγκαταστάσεων που απαιτούνται για την συντήρηση των υδροπλάνων, οι ειδικές κατασκευές ραμπών στις προβλήτες για ρυμούλκηση τους σε περίπτωση βλαβών (απρογραμμάτιστη συντήρηση), οι ενδεδειγμένοι χώροι συντήρησης εντός των εγκαταστάσεων των υδροδρομίων, οι διαδικασίες διαχείρισης και περισυλλογής των ελαιολιπαντικών, υδραυλικών, καυσίμων από διαρροές εξαιτίας εργασιών συντήρησης στα πλαίσια της εφαρμογής της νομοθεσίας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις 2. Δυστυχώς και σε αυτό το νομοσχέδιο η Υπηρεσία Αδειοδότησης Υ/Δ Τμήμα Εναερίων Μεταφορών (Τ.Ε.Μ.) της Δ/νσης Ανάπτυξης Μεταφορών της Γενικής Γραμματείας Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεν διασφαλίζει την αποφυγή χρονοβόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών, αφού στην αδειοδότηση και λειτουργία εμπλέκονται πλήθος υπηρεσιών του Δημοσίου, η εν λόγω υπηρεσία δεν λειτουργεί αυτόνομα και ανεξάρτητα από την έγκριση άλλων σχετικών δημόσιων υπηρεσιών. 3. Το ορθό θα ήταν να θεσμοθετηθεί πρώτα από όλα ένας ενιαίος ψηφιακός χάρτης της χώρας με τις απαγορευμένες περιοχές ίδρυσης Υ/Δ, ώστε ο ενδιαφερόμενος επενδυτής να γνωρίζει από την αρχή σε ποια υδάτινη περιοχή μπορεί να επενδύσει στην ίδρυση Υ/Δ, χωρίς την χρονοτριβή δεκάδων εγκρίσεων από άλλες υπηρεσίες (λιμενικό, ένοπλες δυνάμεις, υδρογραφική υπηρεσία, κλπ) 4. Στον Τεχνικό Φάκελο δεν γίνεται καθόλου αναφορά για τον τύπο του υδροπλάνου που θα εξυπηρετεί το εκάστοτε υδροδρόμιο που θα προσθαλασσώνεται, δηλαδή τα τεχνικά και πτητικά χαρακτηριστικά του υδροπλάνου (μέγεθος, ιπποδύναμη, συστήματα αεροναυτιλίας, τύπος κινητήρα, ωφέλιμο φορτίο, κλπ). Άλλες οι απαιτήσεις υποστήριξης ενός Υ/Δ για μικρά υδροπλάνα και άλλες για μεγάλα. Στο παρόν νομοσχέδιο θα έπρεπε να λαμβάνεται υπόψιν η κατηγοριοποίηση των Υ/Δ ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο του υδροπλάνου, αλλά και με βάση την επιβατική κυκλοφορία. Κατηγοριοποίηση ανάλογη όπως ισχύει και για τα αεροδρόμια, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα κατηγοριοποίησης αεροδρομίων.