Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 52 – Τροποποίηση του άρθρου 73 του ν. 4427/2016 (Α’ 188)Σχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΥ | 23 Δεκεμβρίου 2019, 02:50
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εργάζομαι 20 χρόνια ως Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ και όλα αυτά τα χρόνια έχω μια καθημερινή και άριστη συνεργασία με τους Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας (ATSEPs). Η εναρμόνιση του προγράμματος εργασίας μεταξύ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (ATCOs) και Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας (ATSEPs) και ειδικά η αποκατάσταση του 33ωρου για τις 24ωρες βάρδιες των συναδέλφων μας όπως αυτή ίσχυε από Ιδρύσεως της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας είναι εκ των ουκ άνευ για την ασφάλεια των πτήσεων και των εργαζομένων. Ελπίζω και εύχομαι να μην ξανά υπάρξουν «πειραματισμοί», αναφορικά με τα προγράμματα εργασίας του προσωπικού της Αεροναυτιλίας καθώς αυτά είναι δοκιμασμένα εδώ και 10 ετίες και διασφαλίζουν τόσο την ασφάλεια των πτήσεων όσο και την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων. Ως εκ τούτου, αυτά δεν πρέπει να γίνονται αντικείμενα παρόμοιων «πειραματισμών». Τέλος, θα ήθελα να διαβιβάσω τα συγχαρητήρια μου στον Υπουργό Μεταφορών κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή για την ευαισθησία του σε θέματα υγείας και ασφάλειας του προσωπικού και κατ’ επέκταση για το έμπρακτο ενδιαφέρον που επιδεικνύει για την ασφάλεια των πτήσεων. Με εκτίμηση Μαρία Μιχοπούλου Ειδ. Γραμματέας του Δ.Σ. της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος (ΕΕΕΚΕ)