Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 29 – Αντικατάσταση του άρθρου 5 του ν. 3534/2007Σχόλιο του χρήστη Γιώργος | 10 Αυγούστου 2010, 02:28
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μάλλον έχουν γίνει υπολογιστικά λάθη στον καθορισμό της τιμής μονάδας τέλους της Αρχής Συντονισμού Πτήσεων [η τιμή είναι υψηλή, ενώ δεν καθορίζεται σε ποια μονάδα μέτρησης αναφέρεται (slot, κλπ)]. Αναφορικά δε με τον τρόπο είσπραξης των τελών κατά τις διατάξεις του ΚΕΔΕ, πρέπει να τονιστεί ότι λόγω του χαρακτήρα των αεροσκαφών που μπορεί να αλλάζουν νηολόγιο σε ελάχιστο χρόνο, ενώ οι αεροπορικές εταιρείες που οφείλουν τα τέλη μπορεί να μην ξαναπετάξουν την Ελλάδα για μεγάλο χρονικό διάστημα ή ποτέ ξανά, καθιστούν τις διατάξεις αυτές άχρηστες. Σε όλο τον κόσμο, τα αεροσκάφη καθηλώνονται από την εκεί ΥΠΑ μέχρι την εξόφληση του οφειλομένου ποσού, ενώ παρόμοια διάταξη υφίσταται και στον κυρωτικό νόμο της Σύμβασης Ανάπτυξης του ΔΑΑ για τις περιπτώσεις μη καταβολής παρόμοιων τελών ή οφειλομένων ποσών για εξυπηρέτηση αεροσκαφών, η οποία απλά θα μπορούσε να τροποποιηθεί ελαφρά.