Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 19 – Τέλη λειτουργίας υδατοδρομίουΣχόλιο του χρήστη Ευθύμιος Γρηγορίου | 23 Δεκεμβρίου 2019, 15:04
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση με τις χρεώσεις των Κρατικών Αερολιμένων Ελλάδος για τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης αεροσκαφών και επιβατών. Το άρθρο 19 αναφέρεται στα τέλη που καταβάλλονται υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου. Σε κάθε περίπτωση οι χρεώσεις και τα τέλη πρέπει να καθορίζονται σε αντιστοιχία με τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ως εκ τούτου η αναφορά στους Κρατικούς Αερολιμένες, που οι περισσότεροι από αυτούς λειτουργούν ελάχιστες ώρες (ειδικά τους χειμερινούς μήνες), δεν είναι αντιπροσωπευτική. Άλλωστε το Κράτος προσανατολίζεται, σε συνέχεια της παραχώρησης των 14 αεροδρομίων στη Fraport, να παραχωρήσει τη λειτουργία των υπόλοιπων Κρατικών Αερολιμένων σε ιδιωτικές εταιρείες με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Γι αυτό και το παρόν Σχέδιο Νόμου επαναφέρει τα ιδιωτικά Υδατοδρόμια.