Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 24 – Υδάτινα πεδίαΣχόλιο του χρήστη Nicolas Charalambous | 26 Δεκεμβρίου 2019, 20:03
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο σχολιασμός αφορά την παρ. 2. Η χρήση υδάτινων πεδίων επιτρέπεται: γ) εφόσον το αεροσκάφος δεν προέρχεται από άλλο υδάτινο πεδίο παρά μόνο από αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο ή αεροδρόμιο Για το 2γ προτείνεται να μην υπάρχει ο παραπάνω περιορισμός γιατί μειώνει κατά πολύ το επιχειρησιακό πτητικό έργο και ειδικά στα πρώτα χρόνια που δεν θα έχει ανεπτυγμένο δίκτυο υδατοδρομίων. Είναι πλήρως αντιληπτό ότι τα υδάτινα πεδία θα χρησιμοποιούνται όταν δεν υπάρχουν υδατοδρόμια και όταν πρόκειται για πτήσεις Charter οι οποίες δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από οργανωμένες υποδομές υδατοδρομίων. Προτείνεται τα πρώτα 2 έτη έως ότου να αναπτυχθεί το δίκτυο υδατοδρομίων να μην υπάρχει αυτός ο περιορισμός. Στα 2 έτη η επιτροπή αξιολόγησης υδατοδρομίου μπορεί να εισηγηθεί αυτόν ή κάποιο αντίστοιχο περιορισμό. Επίσης για να μην αδικηθούν οι επενδύσεις των υδατοδρομίων θα πρέπει να μπει ο περιορισμός (εντός μίας χιλιομετρικής απόστασης 20-25 χλμ.) στα νησιά και στις παραθαλάσσιες περιοχές που υπάρχει υδατοδρόμιο να μην δίνεται άδεια υδάτινου πεδίου και τα υδροπλάνα που θα εκτελούν πτητικό έργο να προσεγγίζουν τα υφιστάμενα υδατοδρόμια. Σκοπός του συγκεκριμένου σχόλιου δεν είναι η αυθαίρετη πτητική λειτουργία των υδροπλάνων αλλά η στήριξη του πτητικού έργου στα αρχικά στάδια έναρξης πτήσεων. Είναι γνωστό ότι άδεια λειτουργίας σήμερα έχουν μόνο 3 υδατοδρόμια ενώ η επιπλέον αδειοδότηση υδατοδρομίων είναι σε διαδικασία ψηφισης στην Βουλή και η χρήση υδάτινων πεδίων θα δώσει την ευκαιρία της βιώσιμης λειτουργίας το έτος 2020-2021.