• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΡΟΥΣΣΗΣ' | 27 Δεκεμβρίου 2019, 13:08

    Καλησπέρα σας Έστω και καθυστερημένα θα ήθελα μερικές Διευκρινήσεις και να επισημάνω πως όλα τα χρόνια της υποστήριξης των συστημάτων της Αεροναυτιλίας , Αγγελιών και πληροφοριών στα Αεροδρόμια και των πάσης φύσεως Ραδιοβοηθημάτων, μέσω αδιάλειπτης παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, κλιματισμού και μετακινήσεων του πάσης φύσεως προσωπικού (ηλεκτρονικοί, τεχνικοί Η/Μ εγκαταστάσεων , αερολιμενικοί κ.α.) , υπήρχε ταυτόσημο πρόγραμμα εργασίας για το σύνολο του επιχειρησιακού προσωπικού συμπεριλαμβανομένου και του τεχνικού προσωπικού . Αυτό ίσχυε για λόγους συμβατότητας και προγραμματισμού εργασιών, συνέχειας των πληροφοριών και των απαιτήσεων κάθε τομέα καθώς και απρόσκοπτης μεταφοράς του εργαζόμενου προσωπικού , άπαξ ανά βάρδια. Από την ανάγνωση της σχετικής τροπολογίας , κατά την άποψη μου, δεν γίνεται φανερό αν στην φράση «των υπαλλήλων ανεξαρτήτως κλάδου που εργάζονται σε οργανικές μονάδες της Αεροναυτιλίας με το σύστημα της 24ωρης απασχόλησης» περιλαμβάνονται και οι τεχνικοί των Ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων δηλαδή (ηλεκτρολόγοι , μηχανολόγοι, ψυκτικοί και οι οδηγοί που τους υποστηρίζουν). Με αυτό τον τρόπο θα πρέπει παραδείγματος χάριν μετά το τέλος της βάρδιας μιας συντονισμένης επέμβασης σε ένα RADAR από συνεργείο ηλεκτρονικών ηλεκτρολόγων μηχανικών να αποχωρήσουν οι ηλεκτρονικοί και να παραμείνουν οι υπόλοιποι ή το αντίθετο. Για τους παραπάνω λόγους νομίζω ότι το καθεστώς του όμοιου ωραρίου εργασίας θα πρέπει να εφαρμόζεται σε όλους τους επιχειρησιακούς κλάδους που εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό ταυτόχρονα και όχι μόνο αυτούς που εργάζονται σε επιμέρους μονάδες. Μετά τιμής Νικόλαος Ρούσσης. Α΄ β. ΚΛ ΔΕ7 ΨΥΚΤΙΚΩΝ Αναπληρωτής Προϊστάμενος Τμήματος Γενικής Μέριμνας Διεύθυνσης Τεχνικής Συντήρησης