Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 30 – Τροποποίηση άρθρων 1, 4Α και 4Β και προσθήκη άρθρου 4Γ του ν.3446/2006 (Α’ 49)Σχόλιο του χρήστη ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΟΦΑΕ) ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΩΝ & ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 27 Δεκεμβρίου 2019, 13:07
(Συμπληρωματικό σχόλιο από ΟΦΑΕ Επί του άρθρου 4Β του νόμου 3446/2006): Πρόστιμα τα οποία είναι κατά αποκλειστικότητα από αμέλεια/υπαιτιότητα του οδηγού να μην καταλογίζονται στον ιδιοκτήτη (πχ όταν ο οδηγός δεν φέρει μαζί του 28 ημερών ταχογράφους, όταν παρκάρει παράνομα πχ Ρ40, εάν τοποθετήσει λάθος φύλλο ταχογράφου κλπ) αντιλαμβανόμενοι ότι ο ιδιοκτήτης δεν φταίει και δεν είναι ορθό να του καταλογισθεί πρόστιμο χωρίς να είναι υπαίτιος. (Συμπληρωματικό σχόλιο από ΟΦΑΕ Επί του τρόπου επιβολής και είσπραξης των προστίμων (παράγραφος 8 – αναριθμιζόμενη παράγραφος 7 του νόμου 3446/2006) Να εξαιρούνται της αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος ως μέσο εξασφάλισης πληρωμής του προστίμου τα Ελληνικά Τουριστικά λεωφορεία που διενεργούν εκδρομές πολυήμερες εξωτερικού όσο και για αυτά που εκτελούν διεθνείς τακτικές λεωφορειακές γραμμές ώστε να είναι σε θέση να μεταβούν στον προορισμό τους διότι σε αντίθετη περίπτωση αντικατάστασης του λεωφορείου θα επιφέρει τρομερές καθυστερήσεις τόσο στο πρόγραμμα της εκδρομής αλλά και στο ωρολόγιο πρόγραμμα της διεθνής γραμμής εξωθώντας τον οδηγό εκτός ωραρίου καθώς επισύροντας ενδεχομένως ποινές για την μη ορθή τήρηση ωραρίου της γραμμής και το σημαντικότερο ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού που ταξιδεύει καθώς και όσων αναμένουν στις στάσεις για την επιβίβασή τους. Τα ΔΧ τουριστικά λεωφορεία με προορισμό το εξωτερικό θα πρέπει να εξαιρεθούν καθώς σας επισημαίνουμε η συγκεκριμένη διάταξη ως έχει έρχεται σε σύγκριση με την πρόβλεψη του άρθρου 29 του Ν.4530/2018 ότι στα οχήματα ΔΧ δεν αφαιρούνται τα στοιχεία κυκλοφορίας.