Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 37 – Στελέχωση Α.Π.Α.Σχόλιο του χρήστη Στέφανος Π. | 28 Αυγούστου 2020, 08:51
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ελληνική ΑΠΑ ως competent authority ( αρμόδια αρχή) που θα κληθεί να παίξει το ρόλο του ρυθμιστή του πιο νευραλγικού κλάδου της Ελληνικής οικονομίας θα απαρτίζεται με καμία 150 άτομα τυπικών και ουσιαστικών προσόντων που θα γνωρίζουν το αντικείμενο και άλλους 25 άσχετους που θα τους πάρει χρόνια να το μάθουν και θα είναι βαρίδια στην νέα υπηρεσία. Λες και δεν υπάρχουν αξιολογότατα στελέχη όλων των ειδικοτήτων με σπουδαίες περγαμηνές στην δεξαμενη των ήδη εργαζομένων στην ΥΠΑ. Να φανταστεί κανείς ότι οι ήδη υπαρχοντες υπάλλήλοι της ΥΠΑ που είναι πολύ περισσότεροι υπάλληλοι από τον αριθμό 172, δεν επαρκούν για να εποπτεύσουν,ελέγξουν,ρυθμίσουν,πιστοποιήσουν τις αναρίθμητες και πολυσχιδείς αεροπορικές δραστηριότητες ( Εθνική Αεροπορική ασφαλεια (safety ,security) ,αεροπορική εκπαίδευση, υπηρεσίες αεροναυτιλίας, αεροπορικές εταιρίες , εταιρίες handling, εταιρίες καυσίμων, εταιρίες συντήρησης αεροσκαφών, αεροδρόμια, ελικοδρόμια,πεδία προσγείωσης, υδατοδρόμια, σχολές εκπαίδευσης χειριστών και πολλά πολλά άλλα) . Δείτε το παράδειγμα ενός φιλόδοξου και οραματιστή συμπολίτη μας ο οποίος κατασκευάζει μικρά ultralight αεροσκάφη στην Φλώρινα και προσπαθεί χρόνια να τα πιστοποιήσει ως αναφορά την αξιοπλοϊα τους μέσω της Ελληνικής ΥΠΑ μέχρι που απήυδησε και τα πιστοποίησε στην αντίστοιχη Ιταλική. Τώρα ήδη έχει ξεκινήσει να τα εμπορεύεται ο άνθρωπος στο εξωτερικό. Μεγάλη ήττα κατά την γνώμη μου για το Ελληνικό κράτος: made in Greece ,certified in Italy ! Η νέα ΑΠΑ που θα πρέπει να είναι η προμετωπίδα των αερομεταφορών της Ελλάδος θα σέρνεται για χρόνια μέχρι να βρει το δρόμο της και οι λιγοστοί υπαλλήλοί της θα πελαγοδρομούν με ένα τεραστιο πολυσχιδές χαρτοφυλάκιο ο καθένας χωρίς την πολυπόθητη εξειδίκευση που επιβάλεται στο μοντέρνο management . Κύριοι κυβερνώντες παρακαλώ να το καταλάβετε αυτό πριν οι διεθνείς θεσμοί ( ICAO, EASA κτλ. ) μας στείλουν για πολλοστή φορά στα τάρτατα των αξιολογήσεων ως προς το επίπεδο ποιότητας και ασφάλειας των αερομεταφορών της χώρας μας.Ότι πατε να φτιάξετε φτιάξτε το σωστά από την αρχή και όχι με την λογική βλέποντας και κάνοντας στην πορεία ( εμβόλιμες αποσπάσεις , μετατάξεις κτλ. αν κριθεί παραίτητο )