Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΚΩΙ | 10 Αυγούστου 2010, 11:26
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΚΩ "ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ" ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ , ΤΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΟΚΚΑΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΔΕ7 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΚΟΥΛΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ, ΠΕ5 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΠΑΛΑΝΙΚΑΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ, ΔΕ7 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΠΟΛΛΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ-ΜΑΡΙΑ, ΠΕ1 ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΔΕ7 ΨΥΚΤΙΚΩΝ Σε σχέση με το σχέδιο νομού που δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο και αφορά την αναδιοργάνωση της ΥΠΑ θα θέλαμε να κάνουμε κάποιες παρατηρήσεις. Δεν έχουμε σκοπό να εισέλθουμε σε απόψεις επι μέρους ζητημάτων, διότι πιστεύουμε σε αυτά θα εκφραστούν οι κλαδικοί σύλλογοι και η ομοσπονδία μας που μας εκπροσωπεί, θέλουμε να παραθέσουμε κάποιες θέσεις και απόψεις που έχουν να κάνουν κυρίως με τα Αεροδρόμια: 1) Αρχικά θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε ότι δεν είμαστε αντίθετοι με αναδιοργάνωση της υπηρεσίας, θα περιμέναμε όμως να γίνει ένα νομοσχέδιο που θα απαντά στα προβλήματα που χρόνια είναι καταγεγραμμένα από την υπηρεσία και θα εξασφαλίζει καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία, δίδοντας περισσότερες αρμοδιότητες στους Αερολιμένες για την αντιμετώπιση των λειτουργικών αναγκών. Με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε βασικά κανονίζονται θέματα αεροναυτιλίας και στη συνέχεια επιχειρείται αποδόμηση των Αερολιμένων. Παράδειγμα: Ο Κρατικός Αερολιμένας Κω "ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ" έχει ετήσια έσοδα πάνω απο 12 εκατομμύρια ευρω και τα ετήσια έξοδα δεν υπερβαίνουν τα 3 εκατομμύρια. Εδω και δέκα χρόνια δεν έχει διατεθεί τμήμα των εσόδων αυτών για να γίνει η επιβεβλημένη κτιριακή επέκταση και ο απαιτούμενος εκσυγχρονισμό του. Υπενθυμίζουμε ότι τα τελευταία 10 χρόνια δεν υπήρξαν αυξήσεις στα τέλη χρήσεως Αερολιμένα και ειδικά τα έτη 2009 & 2010 τα τέλη αυτά έχουν καταργηθεί. 2)Κατά την άποψή μας οι Αερολιμένες πρέπει να έχουν οργανωτική διάταξη τέτοια που να εξασφαλίζει συντονισμό των τμημάτων για την εκτέλεση του έργου τους και τις συνθήκες συνέγερσης για την εφαρμογή των σχεδίων έκτακτης ανάγκης (emergency plan, fire plan., removal plan, evacuation plan, σχεδιο αντιμετώπισης εκνόμων ενεργειών). 3)Στους Αερολιμένες υπάρχει ανάγκη ύπαρξης τμήματος τεχνικής και διοικητικής υποστήριξης με αρμοδιότητες την επιτήρηση καλής λειτουργίας και τη συντήρηση των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστασεων και εξοπλισμου του αερολιμένα τόσο αυτών που υποστηρίζουν την αεροναυτιλία (παροχή ηλεκτρικής ισχύος για την αδιάλειπτη λειτουργία συσκευών και συστημάτων, τηλεφωνικών κυκλωμάτων, δικτύων και κλιματισμού) όσο και τις υπόλοιπες κρίσιμες εγκαταστάσεις του Αερολιμένα ( που αφορά την τροφοδοσία και τη συντήρηση των κυκλωμάτων Φωτοσήμανσης , τα συστήματα ελέγχου και παρακολούθησης της φωτοσήμανσης, τα συστήματα οπτικής ένδειξης πορείας προσέγγισης PAPI, τον υποσταθμό μέσης τάσης, συστημάτων διαχείρησης και παρακολούθησης Η/Μ εγκαταστάσεων, το φωτισμό πίστας αεροσκαφών, τις καθοδηγητικές πινακίδες των αεροσκαφών και τον λοιπό εξοπλισμό Φάροι ανεμούρια φωτά εμποδίων κλπ). Το τμήμα αυτό θα ασχολείται με την συντήρηση και των λοιπών ηλεκτρομηχανολογικών και κτιριακών εγκαταστάσεων, του διαδρόμου και θα είναι υπεύθυνο για την εκμετάλλευση και καλή λειτουργία των μεταφορικών μέσων και των ειδικών μηχανημάτων του Αερολιμενα. Επίσης θα χειρίζεται θέματα προσωπικού, θα αντιμετωπίζει θέματα χρηματικής και υλικής διαχείρισης και θα παρέχει γραμματειακή υποστήριξη. 4) Γιατί επιχειρείται η διάσπαση ( αποδόμηση) της ΥΠΑ, όταν την ίδια στιγμή προγραμματίζονται συγχωνεύσεις οργανισμών; Παρακολουθήσαμε την διαβούλευση τα άρθρα και την ψηφοφορία. Mέχρι τώρα στην συντριπτική πλειοψηφία τα άρθρα προέρχονται από υπαλλήλους της ΥΠΑ, μεμονομένα και κλαδικά, απουσιάζουν οι χρήστες, οι αεροπορικές εταιρείες, οι τουριστικοί παράγοντες και οι τοπικές κοινωνίες, οι οποίοι είναι και οι άμεσοι αποδέκτες των οικονομικών επιβαρύνσεων ενδεχόμενης ιδιωτικοποίησης περιφερειακών αεροδρομίων ( άυξηση τελών χρήσεων Α/Δ). Τέλος, επειδή τυχαίνει στην υπηρεσία κάποιοι κλάδοι να είναι πολυπληθέστεροι και κάποιοι άλλοι να είναι ολιγομελείς θα θέλαμε να παρατηρήσουμε ότι η αντιπροσώπευση ανά κλάδο στην ψηφοφορία δεν είναι δίκαιη.