Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 01 – ΑντικείμενοΣχόλιο του χρήστη Π. Πετριδης | 5 Σεπτεμβρίου 2020, 09:42
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αντικείμενο του παρόντος νόμου κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι η Ενδυνάμωση της Εθνικής Εποπτικής Αρχής Αεροναυτιλίας και όχι είναι η σύσταση της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (Α.Π.Α.). Εξηγούμαι: Οι Ευρωπαϊκοί κανονισμοί επιβάλλουν το προσωπικό που στελεχώνει τον NSA δηλαδή την Εθνική Εποπτική Αρχή Αεροναυτιλίας ΕΕΑΑ (όχι την ΑΠΑ ή όπως αλλιώς και να την ονομάσουμε ) πρέπει να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. • Να έχει γνώση και εμπειρία από την εφαρμογή του ευρωπαϊκού κανονιστικού πλαισίου. • Να έχει βαθειά γνώση του και εμπειρία από την παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας (ANS Provision). • Να έχει εκπαίδευση επάρκεια και εμπειρία ως επιθεωρητής υπηρεσιών αεροναυτιλίας . Αυτά τα χαρακτηριστικά τα βρίσκει κανείς εύκολα στο προσωπικό της ΥΠΑ. Επειδή οι υπηρεσίες αεροναυτιλίας αποτελούν βασικό εργαλείο ανάπτυξης της βαριάς βιομηχανίας του τουρισμού στον οποίο στηρίζεται σημαντικό μέρος της εθνικής οικονομίας θα πρέπει η ΕΕΑΑ να μην είναι απόλυτα ξεκομμένη από την παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας και την εθνική στρατηγική ανάπτυξης. Άλλωστε πλην ελαχίστων εξαιρέσεων οι περισσότερες χώρες της Ε.Ε , ανεξάρτητα από το πώς περιγράφουν την Ίδρυση των Εποπτικών Αρχών δεν έχουν στην πραγματικότητα κόψει τον ομφάλιο λώρο από τν παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας . Νομίζω ότι μια καλή νομοθετική περιγραφή για λειτουργικό διαχωρισμό θα εξασφάλιζε την συμμόρφωση με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και ταυτόχρονα θα εξυπηρετούσε καλύτερα τα εθνικά συμφέροντα. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την εμμονή σε αυτή την "οντότητα" ΑΠΑ. Εξάλλου ήταν μια οντότητα όπου ήταν καταδικασμένη από όταν δημιουργήθηκε με το νόμο 4427/2016. Τότε εάν θυμούμαι καλά η τότε αντιπολίτευση και νυν Κυβέρνηση είχε στηλιτεύσει και δεν είχε ψηφίσει το νόμο 4427/2016, ορθά πράττοντας! Σήμερα ποιος ο λόγος της δημιουργίας της ΑΠΑ με τέτοια σύνθεση και καθήκοντα που δεν συνάδουν με τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς; Ο εκπρόσωπος της EASA στην επιτροπή της θα έπρεπε να το γνωρίζει καλά... Η "Αρχή" θα πρέπει να έχει καθήκοντα εποπτείας και επ' ουδενί ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ!!! Οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι.. Ευχαριστώ που με ακούσατε