Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 52 – Τροποποίηση άρθρου 26 του ν. 4427/2016 – Σύσταση ν.π.δ.δ. με την επωνυμία «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας»Σχόλιο του χρήστη Teo Pane | 6 Σεπτεμβρίου 2020, 23:49
Δεν μπορεί να δημιουργηθεί νέα εταιρεία με ‘’σχεδιασμούς’’ πάνω σε μια κόλλα χαρτιού. Πέραν των Διοικητικών παραμέτρων στις οποίες εντάσσονται η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ κλπ, μείζονος σημασίας παράμετρος είναι και το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ κομμάτι, ιδίως όταν μιλάμε για αυτοτέλεια της εταιρείας-υπηρεσίας. Για να υπάρξει ένα υγιές ξεκίνημα μιας νέας ΄΄εταιρείας΄΄ χρειάζονται ορισμένα βασικά, αρχικά, βήματα όπως είναι η ΑΠΟΓΡΑΦΗ, μία ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ώστε να μπορέσει να προσδιοριστεί, με σχετική ακρίβεια, ο χαρακτηρισμός του επιπέδου ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ. Οι δαπάνες μιας εταιρείας δεν είναι μόνο το μισθολογικό κόστος. Είναι και το κόστος του εξοπλισμού της, πέραν των πάγιων εγκαταστάσεων. Αυτός διαχωρίζεται σε εκσυγχρονιστικό αρχικό κόστος, σε ετήσιο αποσβεστικό και σε λειτουργικό. Θα πρέπει, ανάλογα με το επίπεδο βιωσιμότητας της ‘’εταιρείας’’ να εξασφαλιστούν χρηματοδοτικές διασφαλίσεις ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά της. Διαφορετικά μιλάμε για ένα μετέωρο βήμα παλινδρόμησης και αναποτελεσματικής πορείας που θα ταλαιπωρήσει και το κράτος, με την υστέρηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, αλλά και τους εργαζόμενους. Επομένως πέραν της πρόβλεψης για διανομή των εσόδων της ΄΄εταιρείας΄΄ σε μισθούς, καλό είναι να προβλεφθεί, και ποσοστιαία εκ των εσόδων, η χρηματοδότηση των υπολοίπων εξοπλιστικών και πάγιων αναγκών της σε ετήσια και μακροπρόθεσμη βάση. Η Διοικητική και Οικονομική αυτοτέλεια μπορεί να διασφαλιστεί με την μορφή της Ανεξάρτητης Δημόσια Υπηρεσίας χωρίς την ‘’αναταραχή΄΄ στις εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων και με ισολογιστική οικονομική λογοδοσία του φορέα άμεσα στον Υπουργό.