Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 52 – Τροποποίηση άρθρου 26 του ν. 4427/2016 – Σύσταση ν.π.δ.δ. με την επωνυμία «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας»Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος Ρούσσος | 7 Σεπτεμβρίου 2020, 09:56
Υπηρετώντας στην ΥΠΑ ως Ηλεκτρονικός Μηχανικός Ασφάλειας Εναερίου Κυκλοφορίας επι 25 χρόνια, έχω βιώσει εποχές με επενδύσεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό, νέα συστήματα αεροναυτιλίας, υποστήριξη σε υλικά κλπ. Όλα αυτά κάτω από το σημερινό της χαρακτήρα, του στενού Δημοσίου. Με την πάροδο του χρόνου, οι διαδικασίες για τις εγκρίσεις δαπανών, ακόμα και για ευτελούς αξίας ανταλλακτικά, αναγκαία όμως για τη διατήρηση των συστημάτων μας σε επιχειρησιακή λειτουργία, έγιναν τόσο χρονοβόρες, που πραγματικά η ΥΠΑ δεν μπορεί πλέον να λειτουργήσει με το ποσοστό ασφαλείας που διέθετε και οι εργαζόμενοι ήταν τόσο περήφανοι για αυτό Δεν είναι δυνατόν να διαθέτουμε άρτια εκπαιδευμένο και υψηλού επιπέδου προσωπικό, να προσφέρει υπηρεσίες στην εθνική ασφάλεια της χώρας και να το οποίο να μην μπορεί να αποδώσει επειδή λείπουν ανταλλακτικά αξίας μερικών εκατοντάδων ευρώ. . Δεν είναι ανάγκη λοιπόν να αλλάξει ο δημόσιος χαρακτήρας της σε ΝΠΔΔ, αλλά να δοθεί η δυνατότητα να μπορεί να διαχειριστεί τους απαραίτητους πόρους που θα εγκρίνονται με συνοπτικές διαδικασίες, ύστερα από αιτιολογημένες εκθέσεις στόχων κάθε χρόνο. Πολιτική βούληση χρειάζεται και όχι αλλαγές στο νομικό της χαρακτήρα.